Jest internet ale nie działa przeglądarka!

Witam ! Mam ogromny i bardzo denerwujący problem. A więc z góry pisze, że jestem w sorawach z netem zielony. Mam internet UPC 25mb/s router CISCO. Problem polega na tym, że działa internet czyli programy typu skype,gg itp. ale jak chcę wejść w przeglądarke nic się nie wczytuje. Wchodziłem i patrzyłem (TCP/IPv6) i jest napisane pod Receiving liczba 0. Podkreślam jeszcze, że mam neta podzłączonego kablem co mnie tym bardziej dziwi. No ale cóz proszę o pomoc ! Dziękuje z góry :slight_smile:

Jaka przeglądarka nie działa ?

Jak jest na innych przeglądarkach ?

Może musisz przeinstalować przeglądarkę ?

Przeczyść komputer:

  1. CCleaner

U góry po lewej “Cleaner” na dole Analiza - Uruchom Cleaner

później “Rejestr” Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.

CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:

cf114_CCleaner.jpg ccleaner2.th.jpg

  1. Eusing Free Registry Cleaner.

(dokładniej czyści rejestr)

Wybierasz język / language / Polish.

Przewiń – Skanuj rejestr – Napraw rejestr.

przewi.th.jpg skanujrejestr.th.jpg naprawrejestr.th.jpg

Sprawdź inne DNS-y:

Google

8.8.8.8

8.8.4.4


lub Open

208.67.222.222

208.67.220.220


W razie dalszych problemów:

przeskanuj komputer programem Malwarebytes Anti-Malware

Pełne skanowanie

(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)

Po skanowaniu wrzuć z niego raport.

Wrzuć wymagane logi OTL + Extras :

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741

Czekaj za odpowiedzią fachowców z działu Bezpieczeństwo.

A więc użyłem tego programu Eusing Free Registry Cleaner i jak narazie nic się nie dzieje specjalnego zdecydowanie widać poprawę zobaczę chwile posufruje po necie i napisze spróbuje tym malvarebytes. W razie dalszych problemów napisze. Dziękuje.

Dodane 30.04.2013 (Wt) 17:08