Jestem zielony i chce nauczyc sie HTML i CSS!Pomocy

Witam serdecznie!

Chciałbym się szybko i bez bólu nauczyć HTML i CSS.Proszę o poradniki i pomocne słowa co i jak. Jestem w tych sprawach kompletnie zielony.Chociaż już zaczynam coś robić.To znaczy ściągnąłem program Web Edit i coś tak próbuje napisać trochę…Uczę się ze strony http://www.kurshtml.boo.pl/.Całkiem dobra strona ale dla mnie chyba troszeczkę za trudno do zrozumienia.Cienko mi to wychodzi proszę o porady jak napisać wszystko od podstaw. Nie chce kupywać książek ani podręczników bo nie mam czasu ani kasy.Nie chce ściągać gotowych szablonów tylko sam się wysilić.Strony którą chciałbym napisać miała by być to taka strona klanowa no TEAM jakiejś grzę i tak miały by być tabele wyników.Chciałbym żeby na niej były odsyłącze itp.Proszę o pomoc:)

Myślę, iż kurshtml.boo.pl jest prosty w zrozumieniu, ja się z tej strony uczyłem :slight_smile: Inną stroną tego typu jest browsehappy (co prawda obejmuję xhtml zamiast html lecz to raczej w niczym nie przeszkadza). Aby w wygodny sposób tworzyć tabelę wyników przydałby się również php. Jeżeli masz chęci do nauki to nie powinno być większego problemu, lecz jeżeli chcesz mieć po prostu stronę klanu to zastanów się lepiej nad jakimś CMS’em:

omg pewnie kolejny CS klub graczy wymiataczy heh

Jak chcesz mieć tabele i nie meczyc sie codziennie z jej aktualizacją to samo z systemem newsów, edycją teamów itp to polecam na początek 2 miesiące praktyki z jakas dobra książką HTML/CSS następnie 4 miesiące ostrej nauki algorytmów, struktur danych i technik programowania a dopiero potem weź się za PHP/ ruby on rails i wtedy powstanie ci fajna stronka, do tego musisz posiadać umiejętności w grafice komputerowej pod kątem webowym

pozdrawiam

pain3hp , wytłumaczysz nam wszystkim po co do tego wszystkiego logarytmy? 0o

Trochę dużo tego ja się tylko jak na razie html trochę uczyłem.

Ej a jak sie ucę to najlepiej wszystkich komend uczyć sie na pamięć???