Jeszcze raz trojan spm/lx


(Red33) #1

pojawil mi sie czarny ekran z ostrzezeniem,komputer chce instalowac jakis program antywirusowy który informuje o 38 wirusach,moj avg nie dziaøa nie jestem w stanie wloczyc internetu,zadnego programu,przestala dzialac myszka.da sie cos zrobic.pzdr


(Henio Mazurek) #2

W takiej sytuacji od razu zastosuj ComboFix, spróbuj w trybie awaryjnym. W momencie pobierania ComboFix'a zmień mu nazwę na jakąkolwiek inną. Wklej log na www.wklej.org a tutaj link tylko.

viewtopic.php?p=1170959#p1170959


(Red33) #3

sorry ale jestem strasznym laikiem,jak to zrobic moj komp nie reaguje,wiec nie wiem jak cos pobrac.gdybym mogl poprosic krok po kroku.w tym momencie korzystam z innego komputera.pzdr


(Henio Mazurek) #4

Pobierz na innym komputerze ComboFix.

Wejdź w tryb awaryjny (klikasz F8 przed ładowaniem Windows, najlepiej to klikaj bez przerwy, jak pojawi się ekran wyboru to wybierasz awaryjny).

Dwuklik na ComboFix, powstanie log wklej go tutaj.

Jak nazywa się ten program który chce się instalować?


(Red33) #5

program sie nazywa system security,jak wciskam F8 to pojawia mi sie na niebieskim tle spis napedow tzn.dyskietka 2 twardziele i dvd nie ma nic o trybie awaryjnym

-- Dodane 12.06.2009 (Pt) 13:50 --

jak prubuje uruchomic combofix to go blokuje wyskakuje informacja ze plik jest zainfekowany


(Henio Mazurek) #6

ComboFix jest czysty, wyłącz antywirusa i firewall podczas jego uruchamiania.

Jeśli to nie pomoże to zastosuj te programy (kolejność jaka podałem, podczas skanu Malwarebytes usuń wszystko co znajdzie, skan pełny)

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... lware+1.37

http://oldtimer.geekstogo.com/OTL.exe

http://www.gmer.net/


(Red33) #7

wloczylem tryb awaryjny,u mnie to F5,ale kolejny problem nie daje rady ani wyloczyc ani odinstalowac avg.


(Henio Mazurek) #8

Mniejsza o to. Spróbuj uruchomić ComboFix.

Jak nie da rady to skanuj programami podanymi w moim poprzednim poście.


(Red33) #9

ok wykonalem skanowanie co prawda chcial cos z sieci ale skanowal.codalej


(Henio Mazurek) #10

Nie piszesz czym skanowałeś. Wklej log z tego czegoś.

Log wklej na www.wklej.org a tutaj tylko link do niego.


(Red33) #11

zrobione


(Henio Mazurek) #12

No ale wklej tutaj link do tego loga. Ja muszę to zobaczyć.


(Red33) #13

http://www.wklej.org/id/104877/ mam nadzieje ze o to ci chodzi.wogole to bardzo dziekuje za pomoc


(Henio Mazurek) #14

Wygląda na to, że zeszło.

Zrób teraz skan Malwarebytes Anti-Malware (link w jednym z moich poprzednich postów), usuń jak coś znajdzie i pokaż log.

Sprawdź czy system już normalnie się uruchamia, ale dopiero po skanie.


(Red33) #15

ludzie to dziala,bardzo ale to bardzo dziekuje za pomoc,bede glosil twojo chwale do konca dni moich.wczoraj sie zalamalem.dzieki pzdr


(Henio Mazurek) #16

No to jeszcze wpisz w Start => Uruchom Combofix /u lub ręcznie usuń folder C:\Qoobox i instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz na chwilę przywracanie systemu.

Przeczyść rejestr CCleaner'em

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... +v2.19.901


(Red33) #17

zrobione jeszcze raz dziekuje


(Wojcik95) #18

Mam ten sam problem POMOCY