JS - pierwsza gra, co i jak?


(bogacz225) #1

Witam, 

jako, że nie robiłem jeszcze gier w JS mam wstępne pytanie dot. ‘silnika’ gry. Gra będzie banalna. Po kliknięciu na start losowany jest obrazek, jego opis oraz hasło do odgadnięcia. 

 

NP. losujemy obrazek psa, jakiś opis oraz hasło, które trzeba odgadnąć - pies. Tutaj pojawia się pierwsze pytanie. Gdzie to przechowywać? W obiekcie? W dwuwymiarowej tablicy? Następnie planuje wyrzucić literki pod hasłem (dodatkowe, losowe 4 literki dla utrudnienia), które po kliknięciu będą wskakiwać w odpowiednie miejsce. Jeszcze nie wiem dokładnie jak to zrobię, ale pewnie będe przeszukiwał stringa. Gra ma wyglądać mniej więcej tak: LINK

 

Prosiłbym także o jakieś naprowadzenie jeżeli moje rozumowanie jest nieprawidłowe. 


(Frankfurterium) #2

Wygląda na to, że za cały model wystarczy ci tablica obiektów z URL i hasłem jako polami.


(bogacz225) #3

Dziękuję :slight_smile:


(bogacz225) #4

Czy jezeli tworzę elementy za pomocą JSa (tutaj elementy listy), to czy mogę je po utworzeniu pobrać ponownie za pomocą querySelectorAll? Niestety mam pusty obiekt tablico-podobny. (chodzi o przypisanie do każdego li (literek) - event listenera)