Już tylko kilka dni do Zlotu, warto zatem ustalić kilka spraw organizacyjnych:
Rejestracja na miejscu
Wszystkie osoby, które zarejestrowały się na Zlot i wniosły opłatę rejestracyjną powinny otrzymać potwierdzenie drogą mailową. Potwierdzenia te nie będą potrzebne do rejestracji na miejscu, prosimy jednak o zabranie ze sobą dokumentów tożsamości.
Identyfikatory
Jak wiecie każdy z nas będzie posiadał identyfikator abyśmy mogli rozpoznać się w “realu”. Na identyfikatorze będą nick i awatar - jeżeli ktoś z zarejestrowanych nie ma w swoim profilu awatara to jest to ostatnia możliwość go uzupełnić jeżeli ma się on później znaleźć na identyfikatorze.
Autokar
Osoby, które zaznaczyły odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym mają zagwarantowane miejsca w specjalnym, bezpłatnym autokarze, który zawiezie część uczestników z Wrocławia do Szklarskiej Poręby i odwiezie ich z powrotem po zakończeniu Zlotu (jeżeli ktoś nie jest pewny czy ma miejsce - proszę o kontakt mailowy). W autokarze będzie jechać także część redakcji - łącznie maks. 56 osób.
Firma Światowit, która zapewnia transport, podstawi autokar na teren parkingu przy dworcu PKS we Wrocławiu (parking pomiędzy ulicami Dyrekcyjną, Joannitów i Suchą). Autokar podjedzie około 13:45-13:50. Odjazd planowany jest na godzinę 14:00. Na miejscu powinien być około 16:30-17:00.
Wyjazd powrotny planowany jest o godzinie 13:00, przyjazd do Wrocławia około 15:30 - tak aby zdążyć na dogodne połączenia powrotne pociągiem.
Wieczór integracyjny
Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza :/, do tego Zlot ma odbyć się w górach, a jednym z głównych punktów programu będzie wieczór integracyjny na świeżym powietrzu (choć pod wiatą). Prosimy zatem o zabranie ze sobą ciepłej odzieży - możliwości przeniesienia tej części imprezy w inne miejsce, biorąc pod uwagę ilość uczestników, będą bardzo ograniczone.
Agenda
Minimalne zmiany zajdą w agendzie. Podczas Zlotu swoją obecnością zaszczycą nas m.in. dwaj znakomici prezenterzy - Paweł Zakrzewski (reprezentujący firmę Adobe) oraz Mateusz Urbanowicz (reprezentujący firmę Wacom) - obaj pasjonaci grafiki, świetni specjaliści i prowadzący. Ponieważ chcielibyśmy aby potencjał obu Panów mógł być wykorzystany w pełni, być może jedna, dodatkowa sesja odbędzie się również podczas pierwszego dnia Zlotu w piątek. W takim przypadku również oficjalne powitanie w odbędzie się w piątek, a nie w sobotę rano, jak pierwotnie planowaliśmy. Z drugiej strony oficjalne zakończenie Zlotu nastąpi o 13:00 w niedzielę, a nie o 14:00, jak pierwotnie planowaliśmy, aby osoby wracające autokarem mogły zdążyć na dogodne dla siebie połączenia do Wrocławia.
Szczegółowe informacje na temat zmian podamy jeszcze przed Zlotem.
Partnerzy
Już oficjalnie możemy poinformować o partnerach Zlotu - firmach Adobe, Microsoft, Vobis i Wacom (kolejność alfabetyczna). Jak już zapowiadaliśmy przedstawiciele lub pracownicy partnerów Zlotu będą prowadzić część sesji technicznych - biorąc pod uwagę nazwiska prezenterów, które już teraz częściowo zdradziliśmy - będzie to prawdziwa gratka dla wszystkich uczestników. Firma Vobis zapewnia komputery, które będą udostępnione na potrzeby Zlotu i na których będą odbywać się rozgrywki w Open Arena. Wszystkie te firmy wspierają finansowo organizację Zlotu - bez nich nie bylibyśmy w stanie tego samodzielnie zorganizować - prosimy więc o ich ciepłe przyjęcie
To z grubsza tyle, jeżeli chodzi o sprawy najważniejsze. Jeżeli coś jeszcze byłoby niejasne proszę o zadawanie pytań w tym wątku lub o kontakt na e-mail redakcyjny.
Do zobaczenia w Szklarskiej Porębie!