Kadu informuje o niepoprawny haśle, mimo że jest dobre

Witam!

Zainstalowałem Linuxa Ubuntu 7.10 i chciałbym korzystać z Kadu. Zainstalowałem go, ale podczas uruchamiania wyświetla się coś takiego:

24540Screenshot.jpg

Dodam tylko, że kompletnie nie znam się na Linuxie. :slight_smile:

Wpisałeś złe hasło przy dodawaniu konta.

Na pewno nie i w tym właśnie problem, że hasło jest dobre, a wywala taki błąd.

Chodzi o to że było zbyt wiele prób z błędnym hasłem.

Czy teraz na windowsie możesz się zalogować bez problemu?

Windows działa bez problemu, a w Kadu podczas konfiguracji na pewno podałem dobre hasło. Próbowałem też utworzyć nowe konto w Kadu, ale wyskakuje żeby spróbować później, ale i tak cały czas to samo.

A nr dobry?

tak

Spróbuj innego klienta gg pod Linuksa. Dla przykładu: pidżyn, kopete, gnugadu.

Masz jakiś dziwny problem. Wątpię, aby ktoś inny się z nim spotkał. Jeżeli możesz, prześlij listę rozszerzeń. Z tego co wiem, jest moduł do konfiguracji kilku kont, a także tcl lub powerkadu. Może to z którymś z nich są problemy?

Zainstalowałem kopete, podałem poprawne hasło i…

post-69405-13856533813282_thumb.jpg

// Połączono posty.

Właśnie wróciłem do domu i testowo utworzyłem nowe konto GG w Windows XP. Potem zalogowałem się na Linuxa i w Kadu podałem dane nowego użytkownika i poprawne hasło i otrzymałem oczywiście komunikat Przekroczono limit połączeń, podano złe hasło itd.

GMajka12 , proszę o lekturę oraz dostosowanie swoich przyszłych wiadomości do tego ogłoszenia: viewtopic.php?f=3&t=213590

Mi się jednak wydaje, że nie masz całkiem działającego połączenia internetowego na Linuksie. Na obu obrazkach Network-Manager sygnalizuje taki stan. Piszesz te posty spod Linuksa, czy spod innego systemu operacyjnego?

Połączenie na Linuxie działa, a te posty (w większości) pisałem spod Linuxa. W takim razie może coś jeszcze trzeba skonfigurować?

Internet mam z MULTIMEDI (USB, 1mb/s), a internet konfigurowałem za pomocą UbuDSL.