Dzień dobry.
Kupiłem dwa monitory Dell S2422HZ
Link dla podglądu ze sklepu dell : Dell Monitor S2422HZ (210-BBSJ)
Podłączyłem je do komputera stacjonarnego HP ELITEDESK 800 G2 .
Taki jak ten : Komputer HP EliteDesk 800 G2 Small Form Factor Podręczniki użytkownika | Pomoc techniczna HP® dla klientów
Podłączyłem za pomocą złącz DisplayPort. No i pojawił się problem. Kamera i mikrofon które to są wbudowane w monitor nie są widoczne i nie działają.
W menadżerze urządzeń monitory są widoczne. Głośniki działają. Przyciskami na monitorze nie da się włączyć ani kamerki ani mikrofonu. Nie są podświetlone.
Próbowałem dowiedzieć się coś o problemie moim z internetu, ale trafiam na strony angielskojęzyczne i nie do końca mogę zrozumieć. Czy możliwe by trzeba jeszcze zastosować dodatkowe połączenie monitor-komputer.
A nie trzeba tego czasem podpiąć pod USB?
Więc raczej bez USB się nie uda (raczej nie masz pod ręką chętnego elektronika co by to przerobił i być może przyda się też programista jak elektronik stwierdzi, że tylko program może wyłuskać info kamery jako osobny „monitor” przy jednym kablu DP/HDMI).
Upewnij się, że kable od monitora do komputera lub stacji dokującej są prawidłowo podłączone.
Kabel USB typu C do Type-C (lub)
Kabel USB typu A do Type-C i kabel HDMI (lub)
Kabel USB typu A do Type-C i kabel DisplayPort (DP)
Dwie główne przyczyny identyfikacji to:
Kamera internetowa nie została spakowana i nie jest widoczna na górze monitora. (lub)
Kabel USB między monitorem a komputerem nie jest podłączony.
Trzeba podłączyć monitor kablem USB-C i zainstaluj sterowniki do kamery ze strony Dell.
Jeśli to nie pomoże, moduł kamery i mikrofonu jest uszkodzony. Skontaktuj się z Pomocą Techniczną Dell w celu wymiany monitora.
(https://www.dell.com/support/incidents-online/pl-pl/contactus/dynamic)
Możesz spróbować…