Kamera+skype,skype się wiesza przy użyciu trybu video

Witajcie,

chciałam zrobić tacie prezent na gwiazdkę i kupiłam mu kamerkę internetową (właśnie odkrył skype :slight_smile:

kamera to LogiTech Quickcam.

Wszystko jest super, kamera działa, nie ma opóźnień. Ale mogę sobie co najwyżej sama siebie pooglądać. Gdy włączam skype, rozmawiam i klikam “video”, żeby wysłać obraz do rozmówcy, skype się wiesza kompletnie, a potem (po kilkudziesięciu sekundach, jak się “odwiesi”) - wyłącza.

Gubi się też głos wtedy. Generalnie skype przestaje działać :slight_smile:

Rozmówcy twierdzą, że widzą tylko nieruchomy obraz - chyba pierwszą klatkę, jaką uchwyci kamera. Nie słyszą mnie też.

Bardzo proszę o pomoc. Tak się cieszyliśmy z tego prezentu i co?? :frowning:

Z góry dziękuję (i zastrzegam, że jestem laikiem…)

pozdrawiam

małgorzata

kamera instalowana ze sterownikow windowsowych czy z tych dostarczonych na plytce?

polecam sciagnac nowe sterowniki i upewnic sie ze jest na Twoim komputerze najnowsza wersja skype`a

ściągnęłam najnowszą wersję skype(3.6) i zainstalowałam sterowniki z płytki (najpierw sam windows mi wyszukał, ale potem zainstalowałam to, co na płytce dostałam)

Sterowniki zawsze instaluj PRZED podłączeniem urządzenia do komputera. Aby kamerka prawidłowo działała na skype, należy wejść do Ustawień i włączyć kamerkę, to samo musi zrobić rozmówca. Jeśli ustawienia są wprowadzane na nowo, skype trzeba zrestartować. W zaporze także należy dać pozwolenie dla skype. Powodzenia…

Witaj !

Może komputer którego używasz jest poprostu za słaby,bynajmniej ja tak miałem dokąd nie podłączyłem kamerki wszystko działało w miare dobrze ale jak tylko zainstalowałem kamere komp nie dawał rady i skype padał,co zmusiło mnie do zainwestowania w laptopika:)

Pozdrawiam świątecznie…

Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na konkretny.

Inaczej temat poleci do śmietnika.

zmieniony, mam nadzieję, że dobrze.

zaporę sprawdzę, jest to jakaś myśl.