Kamera+skype,skype się wiesza przy użyciu trybu video

(Makhah) #1

Witajcie,

chciałam zrobić tacie prezent na gwiazdkę i kupiłam mu kamerkę internetową (właśnie odkrył skype :slight_smile:

kamera to LogiTech Quickcam.

Wszystko jest super, kamera działa, nie ma opóźnień. Ale mogę sobie co najwyżej sama siebie pooglądać. Gdy włączam skype, rozmawiam i klikam "video", żeby wysłać obraz do rozmówcy, skype się wiesza kompletnie, a potem (po kilkudziesięciu sekundach, jak się "odwiesi") - wyłącza.

Gubi się też głos wtedy. Generalnie skype przestaje działać :slight_smile:

Rozmówcy twierdzą, że widzą tylko nieruchomy obraz - chyba pierwszą klatkę, jaką uchwyci kamera. Nie słyszą mnie też.

Bardzo proszę o pomoc. Tak się cieszyliśmy z tego prezentu i co?? :frowning:

Z góry dziękuję (i zastrzegam, że jestem laikiem...)

pozdrawiam

małgorzata

(Pawelbadura) #2

kamera instalowana ze sterownikow windowsowych czy z tych dostarczonych na plytce?

polecam sciagnac nowe sterowniki i upewnic sie ze jest na Twoim komputerze najnowsza wersja skype`a

(Makhah) #3

ściągnęłam najnowszą wersję skype(3.6) i zainstalowałam sterowniki z płytki (najpierw sam windows mi wyszukał, ale potem zainstalowałam to, co na płytce dostałam)

(Wyszukany) #4

Sterowniki zawsze instaluj PRZED podłączeniem urządzenia do komputera. Aby kamerka prawidłowo działała na skype, należy wejść do Ustawień i włączyć kamerkę, to samo musi zrobić rozmówca. Jeśli ustawienia są wprowadzane na nowo, skype trzeba zrestartować. W zaporze także należy dać pozwolenie dla skype. Powodzenia...

(J K333) #5

Witaj !

Może komputer którego używasz jest poprostu za słaby,bynajmniej ja tak miałem dokąd nie podłączyłem kamerki wszystko działało w miare dobrze ale jak tylko zainstalowałem kamere komp nie dawał rady i skype padał,co zmusiło mnie do zainwestowania w laptopika:)

Pozdrawiam świątecznie...

(Asterisk) #6

Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na konkretny.

Inaczej temat poleci do śmietnika.

(Makhah) #7