Kamerka internetowa - czarny ekran

Cześć,
Od dawna nie uzywalem kamerki w laptopie, ale ostatnio zacząłem więcej używać wideorozmów przez facebooka. Nie działała jednak, więc pogrzebałem trochę i efekt przyszedł, ale na chwilę. Próbowałem aktualizować sterownik, odłączyć kamerkę i odinstalować ją. Po trzeciej czynności i zrestartowaniu laptopa, kamerka dzialala. Bylo to dwa dni temu. Dziś chciałem znowu porozmawiać, ale pojawił się ten sam problem. Próbowałem rozwiązać problem w ten sposób co ostatnio, ale bez skutku.
Proszę o pomoc, poniżej podam dane, które mogą pomóc w ustaleniu przyczyny problemu, jeżeli będą potrzebne dodatkowe informacje albo logi, to oczywiście udostępnię.
Laptop Asus X553M
Kamera wbudowana: USB2.0 VGA UVC WebCam
System: Windows 10
Przeglądarka: opera, google chrome - problem występuje na obydwu

Sprawdzałeś Uprawnienia dla kamery ? (Ustawienia systemu Windows -> Prywatność -> Kamera)

1 polubienie

Dzięki za pomoc :slight_smile: wcześniej też patrzyłem na tę opcję, ale szybko odpuściłem bo było zaznaczone udostępnianie. Teraz pozaznaczyłem Twojej sugestii popatrzyłem dokładniej i zaznaczyłem dodatkowo zezwolenie dla “Win32WebViewHost” i zadziałało. Pozdrawiam

1 polubienie