Karta graficzna do mojego komputera do 800 PLN


#1

Witam,

Posiadam komputer dość słaby jak dla mię :stuck_out_tongue: postanowiłem zacząć od kart graficznej. I o to pytanie jaka karta graficzna do tego komputera ??

 

 

Procesor: DualCore AMD Phenom II X2 550, 3100 MHz

Ram: 4gb DDR3

Dysk: SAMSUNG HD502HI 500 GB

Płyta główna: Gigabyte GA-MA78LMT-US2H

Zasilacz: iBOX Max 500W SL -8500BTX

Obecna grafika: NVIDIA GeForce GT 240  (512 MB)

 

Z góry dzięki :wink:


(Dimatheus) #2

Hej,

To jeszcze napisz, jakim budżetem dysponujesz.

Pozdrawiam,

Dimatheus


#3

Budżet do 800 zł :wink:


(mrFreeze) #4

Powiem Ci szczerze, że inwestycja w tego kompa to strata pieniędzy ale oczywiście możesz na początek kupić kartę graficzną i zasilacz bo niestety jest taka konieczność. Posiadany przez Ciebie jest bardzo słabej klasy i może Ci “usmażyć” całego kompa. Poczytaj sobie:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html

 

Do sedna:

Opcja 1 sprzedajesz swojego złomika za może 400-500zł to już bedzie dobra cena. Czyli masz do wydania 1300zł

Zestaw @Atrronicsa z tego tematu bez karty graficznej (masz integrę) z czasem dokupisz wydajną kartę graficzną.

http://forum.dobreprogramy.pl/komp-do-1300-z%C5%82-t507018/

 

Opcja 2.

Zasilacz

http://www.morele.net/zasilacz-corsair-vs-series-450w-80plus-120mm-fan-cp-9020096-eu-649091/

Grafa

http://www.morele.net/karta-graficzna-msi-geforce-gtx-750ti-gaming-2g-n750ti-tf-2gd5-oc-629388/

 

Z czasem zmienisz płytę główną i procka bo ten i tak będzie ograniczać nawet tego GTX750Ti.


(Odyniec_Stary) #5

@ UP

 

Na tych słabych dwóch rdzeniach w zbyt wiele nowych tytułów nie pogra.  Lepiej składać na nowy zestaw.


#6

Jeśli chodzi o wydajność to w grach typu lol (120 -130 FPS) Minecraft (mój brat w to gra :wink: 250 FPS) battlefield 3 na średnich bez ścinki.

Jeśli chodzi o sprzedaż tego ‘‘złoma’’ to wykluczone komp nie jest tylko mój :frowning: mój Braciak też na nim gra.

Ok a jeśli wymienił bym kartę, zasilacz to mówisz że procek będzie mi ograniczał? to jaki proponujesz do tego kompa?


(mrFreeze) #7

Nie no zmiana procka to nie jest dobry pomysł. Inwestycja w tego kompa choćby złotówki nie ma sensu.

 

@Odyniec_Stary - pewnie masz rację ale lepsze to niż pchanie się w rozbudowę starego kompa. Trzeba zrozumieć, że nie każdy ma 2 czy 3 tys w kieszeni.


#8

Czyli odpuścić sobie i złożyć sobie jakiś zestaw na morele ?

Jeśli tak to dali byście linka do jakiegoś dobrego zestawu do gier ? :wink:


(mrFreeze) #9

Taki w miarę na dzisiejsze czasy

 

http://forum.dobreprogramy.pl/wybór-komputera-do-gier-do-3000-zł-t507087/?p=3219073


#10

Ok

Dzięki wszystkim :wink:


(Odkrywca Świata Ukrytego) #11

Ale wiesz, że wymiana samej karty graficznej nie sprawi, że nowy gry dostaną kopa? :wink:


(Odyniec_Stary) #12

Będzie zauważanie wydajniej tak czy inaczej. 


#13

A jeszcze taki pytanie dlaczego nie warto inwestować w tego kompa ?

Płyta główna za słaba ?


(mrFreeze) #14

Nawet wkładając najlepszy procek w tą płytę główną będzie słaba wydajność względem s1150. Poza tym s1150 możesz nawet i7 z czasem wsadzić w tą płytę główną tutaj kończy się rozbudowa czyli jakbyś wyrzucił pieniądze przez okno.