Karta graficzna HD2600XT\wyłaczanie monitora

Witam. Mam problem z karta graficzna ATI Radeon PowerColor HD 2600XT 512MB 128Bit na AGP. Po zainstalowaniu tej karty chciałem sobie pograc… wlaczyłem LFS i wszystko smiga jak nalezy… lecz gdy chciałem pograc w NFS Undercover to podczas logowania uzytkownika w grze nagle obraz sie zacina, dzwiek jest jeszcze przez chwile i nagle monitor sie wyłacza :? … no i włacza sie po bezmyslnym klikaniu ESC, ALT + F4, ALT + CTRL + DELETE… z gra CRYSIS jest podobnie, lecz zdąrze sobie pograc kilka minut po czym tak sie dzieje… serowniki do karty mam na płycie ale sa z czerwca 2007 a na stronie www PowerColor sa nowe z lipca 2007, sciagam je ale idą bardzo i to bardzo wolno. Moze ktos mógłby mi pomóc bo jestem zielony w takich sprawach. Moj komputer: procek 3GHz, 1GB RAM, zailacz RoHS 350W[dla karty minimum 400W]<–wymienic? Prosze o szybka odpowiedz… :smiley:

wgraj najnowsze seterwniki do grafiki i wgraj najnowszy directX

Jaka marka proca ? Zasilacz do wymiany na Medecom MC 350W.

EXplore ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif