Karta graficzna


(Asmo6) #1

Witam,

Od jakiegoś czasu podczas gry w World of Warcraft, wywala mnie na chwile na pulpit, a potem wraca do gry ( trwa to jakies 5 sek), a czasem zupełnie się blokuje. Wynika to z wyskakiwania takiego o to powiadomienia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f10 ... bdb6a.html

Zainstalowałem najnowsze sterowniki ze strony HP i nic się nie zmienia, prosiłbym o pomoc.

Jako, że rozdzielczość jest słaba to - "Sterownik ekranu igfx przestał działać, ale odzyskał sprawność" tak brzmi ten komunikat. A może da się zablkować w jakiś sposób wyskakiwanie takiego powiadomienia?


(Dritone) #2

Pobierz najnowsze sterowniki z witryny... Intela? Układ masz tej firmy?


(Asmo6) #3

"Nie da się" - > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/432 ... 593f4.html

Wobec czego muszę za pośrednictwem help desku HP ( laptop HP 550), co nie nic nie zmienia.


(Leonxel) #4

To może przeinstaluj grę... Wiem że akurat w przypadku Wow'a trwa to niezmiernie długo ;D


(Asmo6) #5

Też nic...