>> Karta Grafiki do 500 zł . Problem <<


(system) #1

sprzęt jaki mam widzicie poniżej

właśnie sprzedaje mojego 8600gts'a i zamierzam kupić nową kartę do max 550zł

i nie mam pojęcia co kupić. na wstępie mam na uwadze 9800gt i nie wiem czy to opłacalny zakup... a jeśli już dobry wybór to jakiej firmy?

kupuje karte tylko i wyłącznie do gier (Crysis , Gta4 , nowy NFS)

proszę o porady


(system) #2

Radek 4850 :wink:) sam niedlugo kupuje kompa i wiele osob polecalo mi ta karte...


(Rafi Odb) #3

Radek 4850 grafika pociągnie na max bez problemu wszystkie nowe gry typu crysis Warhead fifa 09 pes 09 nowy nfs itp na wysokich rozdzielczościach :wink: :wink:

a najlepiej jak bys miał viste z dx10 to bedzie bosko :smiley:


(system) #4

no widze ,że jest to ciakawy wybór , ten 4850 . ale jakiej firmy ? chciałbym żeby miał bardzo ciche chłodzenie , na tym mi zależy


(Rafi Odb) #5

ja bym brałtego http://www.komputronik.pl/Karty_graficz ... ,id,60550/ i dobrze ją można podkręcić :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: powiem tak grafika na dzień dzisiejszy to jest boska bije te nowe gf poczytaj sobie w necie na temat radeona hd4850


(system) #6

http://allegro.pl/item440564317_gigabyt ... a_wwa.html

ja ta zaproponuje :wink:) podobno od Palita sie bardziej grzeja...


(Rafi Odb) #7

http://www.komputronik.pl/Karty_graficz ... ,id,59518/ tu masz podkręconego


(Marekglapa) #8

Też ci polece Radka 4850. Szukaj wersji ze zmienionym chłodzeniem, bo na standardowym trzeba się bawić w FanFixy. Przez ostatni tydzień trzy razy prawie usmażyłem kartę na referencie (oborty wiatraczka na 20% i COD 4 bez limitu FPS-ów). Wszytkie gierki chodzą przepięknie (na sterach 8.8, na 8.7 nie wszystko można odpalić na max). Grid 1680x1050 FSAAx4 (niby nie 8x ale co z tego :P) i detale na max. Gra nie spada poniżej 30FPS. COD 4 Multi. Wszystko na rozdzielczości i FSAA jak wyżej, licznik FPS pokazuje przeważnie 200FPS jak nikt nie strzela. Mam problem tylko z Crysisem. Na każdej rozdzielczości i detalach (niskie małe) jest coś koło 20FPS. Tylko przy ustwieniach Ultra High mam 10FPS.

Gainward Golden Sample to będzie dobry wybór.

@matsek

Nigdy nie polecaj referenta. Na 75% obrotów wiatraczka słychać startujący odrzutowiec :stuck_out_tongue:


(system) #9

wielkie dzięki za wszystko i chyba zakupie tego radka ;]

tylko że się trochę boje bo od początku zawsze miałem geforcy

obym sie nie zawiódł


(Rafi Odb) #10

bedziesz na prawde zadowolony 1000% wspomnisz moje słowa :wink:


(system) #11

man united , już mnie przekonałeś . kupuje gainwarda 4850 , 512 , 256bit , nie podkręcony (sam se go podkręce).u mnie na mieście kosztuje 491zl (przed chwila sprawdzalem) wiec bedzie ok :slight_smile:


(Rafi Odb) #12

ja się przymierzaj już prawie półtora miesiąca żebym ją kupił i jakoś wychodzi że nie moge kupić grafy


(JNJN) #13

Chyba chcesz w końcu nagrodę, masz opcję EDYTUJ to dopisuj do swojego posta, a nie pisz posta pod swoim postem.JNJN


(Wiktor 1996 96) #14

hd 4850


(system) #15

witam ponownie , odświeżam temat , bo właśnie mam zadecydować którego 4850 mam kupić

i mam takie pytanie , czy jeśli kupie tego 4850 >> http://allegro.pl/item443384373_gainwar ... tv_dv.html , to go podkręcę tak samo (do tych parametrów) jak ten który już jest fabrycznie podkręcony > http://allegro.pl/item442538051_gainwar ... tv_dv.html ???

kręcić to ja umiem , ale nie wiem czy tak można zrobić , bo po co przezpłacać :smiley:


(Paweł3779) #16

Raczej podkręcisz... :wink:


(Marekglapa) #17

Bierz tą drugą kartę. Chłodzenie na wersji Golden Sample jest bardzo dobre. Jeśli chcesz kręcić to kup kartę referencyjną, zmień chłodzenie na Accelero S1 + wentylator 120mm, zrób Vmoda na GPU i podkręć na nim zegary do około 750MHz, nie wiem jak kręcą się pamięci.


(Damianek Hiszpanek) #18

witam

pozwole sobie na dolaczenie do tematu:p

jako ze zainteresowala mnie wasza zgodnosc co do radzia 4850 wiec sam postanowilem sie w niego zaopatrzyc no i znalazlem cos takiego: http://www.sirius.pl/komputery/towar_cennik_74/towar_karta_74021/Gigabyte_ATI_Radeon_HD4850_1GB_DDR3_256bit_PCI-E_T.html

czy wedlug was to dobry wybor? zwrocilem na niego uwage gdyz ma 1gb ramu no i pasywne chlodzenie a cena nie odbiega od konkurentow... dobry wybor?


(Marekglapa) #19

To jest fatalny wybór. 1GB pamięci nie wnosi żadnej wydajności. Na chłodzeniu pasywnym możesz spalić kartę jeśli obudowa nie będzie miała bardzo dobrej wentylacji. Jak znajdę to wyślę ci link do testów tej karty z pamięcią 1GB. Najlepszym wyborem na dzień dzisiejszy jest wersja Golden Sample od Gainwarda.