Karta PCI a Zintegrowana. Problem z podlączeniem

Witam.

Mam taki problem. Kupiłem sobie karte graficzną (GeForce 9500 GT Super+ 1gb). Mam kompuer acer aspire ax3400 (http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2374439,00.asp) (

). Wyczytałem ze karta co była wraz z kompem jest zintegrowana. Teraz moje pytanie czy mogę i jak podpiąć karte PCI-E ? Jestem zielony :) Proszę o w miare szybką odpowiedź

Będziesz mógł ją włożyć o ile masz na płycie złącze pci-e x16. Prawdopodobnie będziesz też musiał włączyć w BIOS’ ie żeby port pci-e był sprawdzany jako pierwszy przed użyciem zintegrowanej grafiki.

Z tego co znalazłem u wujka google to masz na płycie pci-e:

I/O Expansions

Number of External 5. 25" Bays: 1

Number of PCI Express x1 Slots: 1

Number of 3. 5" Bays: 1

Number of PCI Express x16 Slots: 1

Tomson1120 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Areh , zmieniłem już :slight_smile:

Czyli dam rade ją podłączyć ? Dodam że jak podłączam ją i podpinam monitor do niej to No Signal na monitorze znika tylko poprostu potem monitor sie nie włącza (jest tak jakby w stanie uspienia/wstrzymania).

Dzięki za szybką odpowiedz i proszę o dalszą pomoc :slight_smile:

Zrobiłeś to?

Przepraszam ale nie wiem jak :slight_smile: Pisało coś na necie jak to zrobić ale ja w biosie nie mam czegos takiego ;/ Zresztą wszędzie różnie pisało :slight_smile: Jeśli wiesz proszę w skrócie napisz gdzie to mam przełączyć :slight_smile:

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi

Dużo prościej byłoby jakbyś podał co za BIOSa masz. Pewnie znajdzie się wtedy na forum ktoś kto ma taki sam i Ci pomoże.

Jeżeli masz BIOS Award:

Wciskasz klawisz Delete podczas włączania komputera, następnie: Advanced BIOS Features > Init Display First > PCI Slot

Sprawdziłem to ale nie wiem czy dobrze . American megatrends v.02.66. Jakieś pomysły ? Znalazlem tam cos takiego jeszcze :

zdjcie0035v.jpg