Karta sieciowa Broadcom 802 - nie można połączyć się z wifi

Kupiłem laptopa ACER Travel Mate model TM5760Z (specyfikacja). Zainstalowałem na nim Windows 7 Professional 32-bit. Po wgraniu podstawowych sterowników (chipset etc.) zainstalowałem sterownik do karty sieciowej Broadcom 802.11n ze strony producenta. W menedżerze urządzeń sterownik wyświetla się jako zainstalowany poprawnie, karta widzi sieci bezprzewodowe dostępne w moim domu. Łączę się ze swoją domową siecią (dostawca Vectra, model routera Cisco EPC3925, w sieci może być do 2 komputerów - inny laptop łączy się bez problemu i można normalnie korzystać z internetu) - po połączeniu nie ma jednak internetu w żadnej z przeglądarek, wyświetla się komunikat ‘brak dostępu do internetu’.

Oto co wyświetla się po wpisaniu w terminalu ipconfig/all:

ipconfigj_rqrawpw.jpg

EDIT: dodaję raport wygenerowany programem net-log:

raport

Starałem się poradzić sobie sam na podstawie już istniejących postów na forach, niestety poległem. Nie wykluczam że to wina sterownika lub jego braku, ale podejrzewam jakiś myk z routerem, na czym za bardzo się nie znam. Dodam też, że nie wiem jak dostać się do konfiguracji routera (nie mam do niego żadnej książeczki, na pudełku też nie jest podane IP). Będę bardzo zobowiązany za pomoc z moim problemem.

Sterownik jest poprawnie zainstalowany, widać, że jest odpowiedź na ping localhost, sprawdź na stronie producenta czy jest nowsza wersja i jeśli tak, zaktualizuj sterownik, albo sprawdź aktualizacje w Windows Update. Problem polega na tym, że laptop nie może otrzymać adresu od serwera DHCP, system ustawia adres typu link-local, czyli taki adres, który pozwala Ci łączyć komputery ze sobą bezpośrednio w sieć lokalną, powodem braku przyznania adresu IP przez serwer DHCP może być wyłączenie serwera DHCP, umieszczenie w innej podsieci (ale jeśli jest uruchomiony na routerze, to można to wykluczyć), włączono filtrowanie MAC adresów lub wyczerpała się pula adresów przyznawanych przez DHCP.

Sterownik jest raczej nowy, zresztą próbowałem różnych opcji: ze strony producenta oraz dwie wersje z płyty dołączonej do laptopa. Za każdym razem to samo. Ponadto teraz udało mi się poprawnie połączyć z jakąś niezabezpieczoną siecią, a więc problemem raczej nie jest karta sieciowa.

Podaję [link](http://www.fixitpc.pl/topic/11327-karta-sieciowa-broadcom-i-brak-polaczenia-z-internetm/page gopid 79546#entry79546) do tematu na innym forum, gdzie wrzuciłem kilka moich logów oraz padło parę pomysłów. Będę zobowiązany jeśli Ty lub ktoś kompetentny w temacie przejrzy wątek i być może będzie mi wstanie pomóc.

P.S. Mam nadzieję, że linkowanie do analogicznej dyskusji na innym forum nie łamie żadnych regulaminów, jeśli tak - przerzucę do tego wątku wszystkie logi.

EDIT:

Po kilku godzinach walki i kosmicznego kombinowanie rozwiązanie powaliło mnie na kolana: wystarczyło ZRESETOWAĆ router. Może ten post przyda się potomnym i zaoszczędzi komuś kilka godzin życia. Temat do zamknięcia.