Karta sieciowa Reatlek RTL8188CE - niedziałające sterowniki

Witam,

Mam problem z kartą sieciową Reatlek RTL8188CE Wireless. Otóż jakiś czas na swoim netbooku Toshiba NB500 zainstalowałem na drugim dysku Windows 8 w wersji próbnej. Nie używałem przez to Windowsa 7. Jednak po jakimś czasie wróciłem na siódemkę i zauważyłem, że wszystkie sterowniki jakby się odinstalowały. Udało mi się przywrócić sterowniki karty graficznej oraz dźwiękowej. Niestety, nadal nie mogę poradzić sobie z sterownikiem karty sieciowej.

Pobrałem sterowniki ze strony Toshiby i zainstalowałem je. Niestety, w Menedżerze urządzeń przy karcie bezprzewodowej nadal widnieje wykrzyknik. W właściwościach urządzenia wyświetla się następujący błąd:

„To urządzenie nie pracuje poprawnie, ponieważ system Windows nie może załadować sterowników wymaganych dla tego urządzenia. (Kod 31)”

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

Pozdrawiam,

Dawid

Przeniesione z działu System operacyjny Windows 7.

Sprawdź ten sterownik link

A ma kontrolkę WIFI i świeci?

Użyj tego steru, wcześniej odinstaluj stare oprogramowanie, zrób czystkę w systemie, restart i instaluj to, po rozpakowaniu:

http://support1.toshiba-tro.de/tools/up … 110523.zip

Kontrolka Wi-Fi się świeci. Odinstalowałem stary sterownik i zainstalowałem nowy, niestety nie pomogło.

Który zainstalowałeś?

Pokaż scren z menadżera.

Zainstalowałem sterownik z tego linku: http://support1.toshiba-tro.de/tools/updates/realtek-wlan/realtek_wlan_win7_2000016L_20110523.zip

Screen:

http://i42.tinypic.com/2jccaqa.png

Spróbuj tak.

http://support.microsoft.com/kb/310123/pl

Kliknij prawym na kartę sieciową i Odinstaluj, uruchom ponownie laptopa.

Lub aktualizacja jak podałem (sprawdź to proponowane narzędzie) lub spróbuj przez Windows Update.

Chciałem spróbować zaktualizować przez menedżera. Podłączyłem więc kabel Ethernet do netbooka. Przy próbie połączenia się z internetem przez kabel otrzymałem następujący błąd:

Rozumiem, że kabel sieciowy podłączyłeś na wyłączonym laptopie i dopiero start systemu.

Sprawdź w usługach, czy usługa jest uruchomiona, jeśli nie, ustaw na ,Ręczny, restart i sprawdź, czy masz ją uruchomioną.

Kabel został podłączony przy wyłączonym laptopie.

Usługa Menedżer połączeń dostępu zdalnego jest wyłączona, była ustawiona na Ręczny. Restart nie pomaga, a przy naciśnięciu “Uruchom” pokazuje się następujący błąd:

Dodatkowo diagnostyka sieci mówi, że

Coś masz namieszane w usługach,trzeba je dokładnie sprawdzić, czy są włączone i uruchomione, albo zawirusowany.

http://www.fixitpc.pl/topic/5234-proble … i-w-win-7/

I to,reset usług.

przywracanie-domyslnych-ustawien-uslug-windows-t501137.html

http://www.sevenforums.com/tutorials/23 … s-7-a.html

Lub świeży system?

Przejrzałem dokładnie wszystkie usługi wg listy z linku http://forum.dobreprogramy.pl/przywracanie-domyslnych-ustawien-uslug-windows-t501137.html. Niestety, nic się nie zmieniło…

System był preinstalowany na laptopie, nie mam możliwości ponownego zainstalowania…

A partycja recovery? na dysku.

Czy Windows 8 był na tym samym dysku co 7?

czernins , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Nie bardzo wiem, jak uzyskać dostęp do partycji recovery.

Windows 7 jest na dysku C:, Windows 8 na dysku D:.