Karta sieciowa Reatlek RTL8188CE - niedziałające sterowniki


(P) #1

Witam,

Mam problem z kartą sieciową Reatlek RTL8188CE Wireless. Otóż jakiś czas na swoim netbooku Toshiba NB500 zainstalowałem na drugim dysku Windows 8 w wersji próbnej. Nie używałem przez to Windowsa 7. Jednak po jakimś czasie wróciłem na siódemkę i zauważyłem, że wszystkie sterowniki jakby się odinstalowały. Udało mi się przywrócić sterowniki karty graficznej oraz dźwiękowej. Niestety, nadal nie mogę poradzić sobie z sterownikiem karty sieciowej.

Pobrałem sterowniki ze strony Toshiby i zainstalowałem je. Niestety, w Menedżerze urządzeń przy karcie bezprzewodowej nadal widnieje wykrzyknik. W właściwościach urządzenia wyświetla się następujący błąd:

„To urządzenie nie pracuje poprawnie, ponieważ system Windows nie może załadować sterowników wymaganych dla tego urządzenia. (Kod 31)”

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

Pozdrawiam,

Dawid


(Dimatheus) #2

Przeniesione z działu System operacyjny Windows 7.


(falcon89) #3

Sprawdź ten sterownik link


(JNJN) #4

A ma kontrolkę WIFI i świeci?

Użyj tego steru, wcześniej odinstaluj stare oprogramowanie, zrób czystkę w systemie, restart i instaluj to, po rozpakowaniu:

http://support1.toshiba-tro.de/tools/up ... 110523.zip


(P) #5

Kontrolka Wi-Fi się świeci. Odinstalowałem stary sterownik i zainstalowałem nowy, niestety nie pomogło.


(JNJN) #6

Który zainstalowałeś?

Pokaż scren z menadżera.


(P) #7

Zainstalowałem sterownik z tego linku: http://support1.toshiba-tro.de/tools/updates/realtek-wlan/realtek_wlan_win7_2000016L_20110523.zip

Screen:


(JNJN) #8

Spróbuj tak.

http://support.microsoft.com/kb/310123/pl


(falcon89) #9

Kliknij prawym na kartę sieciową i Odinstaluj, uruchom ponownie laptopa.


(JNJN) #10

Lub aktualizacja jak podałem (sprawdź to proponowane narzędzie) lub spróbuj przez Windows Update.


(P) #11

Chciałem spróbować zaktualizować przez menedżera. Podłączyłem więc kabel Ethernet do netbooka. Przy próbie połączenia się z internetem przez kabel otrzymałem następujący błąd:


(JNJN) #12

Rozumiem, że kabel sieciowy podłączyłeś na wyłączonym laptopie i dopiero start systemu.

Sprawdź w usługach, czy usługa jest uruchomiona, jeśli nie, ustaw na ,,Ręczny,, restart i sprawdź, czy masz ją uruchomioną.


(P) #13

Kabel został podłączony przy wyłączonym laptopie.

Usługa Menedżer połączeń dostępu zdalnego jest wyłączona, była ustawiona na Ręczny. Restart nie pomaga, a przy naciśnięciu "Uruchom" pokazuje się następujący błąd:

Dodatkowo diagnostyka sieci mówi, że


(JNJN) #14

Coś masz namieszane w usługach,trzeba je dokładnie sprawdzić, czy są włączone i uruchomione, albo zawirusowany.

http://www.fixitpc.pl/topic/5234-proble ... i-w-win-7/

I to,reset usług.

przywracanie-domyslnych-ustawien-uslug-windows-t501137.html

http://www.sevenforums.com/tutorials/23 ... s-7-a.html

Lub świeży system?


(P) #15

Przejrzałem dokładnie wszystkie usługi wg listy z linku http://forum.dobreprogramy.pl/przywracanie-domyslnych-ustawien-uslug-windows-t501137.html. Niestety, nic się nie zmieniło...


(JNJN) #16


(P) #17

System był preinstalowany na laptopie, nie mam możliwości ponownego zainstalowania...


(JNJN) #18

A partycja recovery? na dysku.

Czy Windows 8 był na tym samym dysku co 7?


#19

czernins , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038


(P) #20

Nie bardzo wiem, jak uzyskać dostęp do partycji recovery.

Windows 7 jest na dysku C:, Windows 8 na dysku D:.