Kartę grafiki do 300 zł kupię, doradźcie :-)


(Nukem126p) #1

Nom, właśnie, mam 300 zł i chcę kupić kartę graficzną, oczywiście AGP.

Moja dotychczasowa karta to GF Ti 4200 64 MB i to już mnie nie zadowala, doradźcie mi coś bo ja jestem na bakier z nowymi kartami.

Karta potrzebna będzie głównie do gier :slight_smile:

Z góry dzięki !


(Override) #2

Polecam Sapphire Radeon 9550 + radiatorki na pamięć.


(Nukem126p) #3

Ale to napewno lepsze od tego co mam teraz ? Myślałem o GF 6200 , co wy na to ? Ale ja się nie znam :slight_smile:


(Override) #4

No na GeForce`a 6xxx to raczej Ci nie starczy......Chociaz na Allegro sa. Tylko wystrzegaj się wersji z pasywnym chłodzeniem (radiator).


(Johny) #5

Radeon 9550 - 9600 AGP - super karty za małą kasę ale te 9600 musisz sprawdzić,zaś GF 6xxx są od 600 zł,a ten radek ok.Mam Sapphire Radeon 9550 - karta wpełni zgodna z DirectX 9 - wszystko chodzi jako że mam 512 MB Ram to nawet w FarCry,a mogę pograć - tylko nie oczekuj max wydajności,ale jak chcesz pograć,a nie wymagasz 100 fps/s w grach to jest ok.


(Nukem126p) #6

A więc co powiesz na to http://allegro.pl/show_item.php?item=56955979 ?

Opłaca się ta karta ?


(Johny) #7

mówiąc 600 zł - myślę o GF 6600,nie wiem czy ten Radeon jest lepszy od GF 6200,pozatym kupując na allegro musisz bardzo uważać


(Philips Piotr) #8

Ja moge polecić Gigabyte 9550 128MB 128bit, Hynyx 4ns 260zł, radiatorki 25zł, wiatraczek na GPU 15zł razem 300zł. Tyle dałem u siebie w sklepie komputerowym i jestem bardzo zadowolony z tego zakupu.


(Nukem126p) #9

Poszukałem na allegro i zaciekawiły mnie te dwie aukcje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=56571243

http://allegro.pl/show_item.php?item=56575704

Która z nich jest lepsza ? Czy są one lepsze od Radeona 9550 ? Opłacają się ?


(Ppplesiu) #10

Powiem Ci szczerze, ze podoba mi sie ta karta - http://allegro.pl/show_item.php?item=56575704

i nawet nie wiem czy jej nie kupie (obecnie posiadam GF 5200 128/128)


(Zolciak) #11

GF4 Ti 4200 nie zmieniałbym na nic pokroju 9550. Może w nowych grach będzie lepsza ale nie wieli za to w DX 8.1 zmiażdży ją. 6200 to dobry wybór ale jak jest jakaś gwarancja że się zmoduje na 6600 bo inaczej też nic nadzywczjnego. Ja bym brał najtańszą 6600 i kręcił :slight_smile:

Złączono Posta : 07.07.2005 (Czw) 18:49


(Koks497) #12

i tansza tym slabiej sie kreci ......


(Zolciak) #13

Nie :slight_smile: Galaxy się dobrze kręci a droga nie jest :slight_smile:


(Koks497) #14

kazda karta jest inna ....i kazda sie inaczej kreci .