Karty Graficznej za około 500zł

Siemka poszukuje karty graficznej z tylko direc… 9 niechce 10 niewiem jaką karte kupić za około 500zł prosze o porady chcem pograć sobie w nowsze gry z ładną grafiką szczególnie fpsy potrzebuje 256mb lub powyżej najlepiej 512 ale niemoge sie zdecydowac nvidia czy ati i jaka karta plz pomozcie :-o

zastanawiać

Radeon 1950Pro

albo droższy i wolniejszy GF7900GS :slight_smile:

mariusz1979 Radeon 1950Pro?? :shock:

Zanim coś uruchomi na niej to się sporo natrudzi.

To już lepiej tego GeForce 7900.

:frowning: niewiem co brać a czemu niby na 1950 sie natrudze zeby cos uruchomic ? nieiwem doradzcie mi cos dobrego bo jestem troche zielony

To już chyba tradycja, że większość gier nie śmiga za dobrze na radkach. Później wychodzi masa patchy by wszystko śmigało. Nie mówię, że to reguła ale najczęściej tak jest.

Z QuakeWars, Wiedźminem, Half Life, Medieval …

Nie wierzcie w te ludowe bajania …

mam jeszcze pytanko czy jak na karcie graficznej pisze np GeForce 7900 gs 512mb i ( DDR3 ) czy ddr3 NA KARCIE GRAFICZNEJ JEST tylko na karcie ? bo chciałbym kupic np ta karte a na swojej plycie mam ddr2 czy bedzie to dzialalo ? na karcie ddr3 a na plycie 2 kosti po 512mb ddr2 ?

Pamięci na karcie na mają nic wspólnego z pamięciami na płycie głównej

Możesz pokojnie kupować karte z DDR3 mając DDR2 w płycie

BTW Kupuj karte z 256ram, bo w nowszych grach na wysokich rozdzielczości i tak nie pograsz

Ja bym brał zdecydowanie X1950PRO bardzo dobra karta wystarczy popatrzeć na testy a po za tym nie ma z nią żadnych problemów

nierozumiem jak mam wiedziec ile jest ramu na karcie grafiznej czy to jests takie cos jak GeForce 7900 gs 512mb to jest ram te 512 ?

Posiada 512 ale może jeszcze dodatkowo zabrać z pamięci operacyjnej jeżeli karta obsługuje taki , bajer ‘’

Kojelny znafca :lol:

Sitan napisz konfiguracje swojego kompa bo niewiadomo czy AGP czy PCI Express a i jaki masz zasilacz?.