Witam jak napisałem w tytule na górze przytrafiło mi sie dziwne zjawisko paranormalne po zrestartowaniu biosa wyciągając bateryjke
otóż gdy wkładam karte graficzną nie ważne jaką ważne że jest od nvidi to komputer się uruchamia ale jest czarny obraz noi wentylator na procesorze tak jakby się kręci przez sekunde po czym stopuje i znowu to samo powtarzalnie
Odrazu dodaje że wcześniej niebyło tego problemu
Mój pc:
Cpu xeon l5420
Gpu hd 5750
Zasilacz chieftec niepamiętam jaki model
Win 7
Muwię odrazu że testowałem karty od nvidi 9600gt oraz gtx 1050 ti oc gigabyte i są na 100 % sprawne wcześniej wszystko działało prosze o porade bo niestety nie jestem technik level master
Zasilanie do grafiki Nvidia podpięte ?
Oczywiście podpięte jestem pewien że o nic
zym nie zapomniałem
Zresetuj BIOS dopiero po włożeniu NVidii.
Sprawdziłem i nic to niedało tylko to że teraz komputer się restartuje co jakiś czas
Wygląda to tak, jaby BIOS przywrócił się do stanu przed wgraniem “poprawek” dla Xeonów. Może na płycie jest dual-bios i płyta startuje teraz z tego niezmoddowanego?
Żeby nie było moja płyta to g33m-ds2r niema dwóch biosów
Wsadź “niexeona” i sprawdź.
xeon niema z tym nic wspólnego bo ostatnio tak nie było a żadnych nowych biosów nie wgrywałem a poza tym i tak niemam w tej chwili pasty termoprzewodzącej wydaje mi się że płyta jest poprostu zepsuta i chyba będe musiał się z tym pogodzić
Na płycie masz integrę. Możesz sprawdzić czy komp wstanie bez podłączonej dodatkowej karty graficznej.
Niewiem czy ktoś czyta to co napisałem na samej górze otóż sprawa wygląda tak tylko z kartami nvidia z kartami od amd komputer działa jak należy i żadnych problemów niema integra działa poprawnie jeśli to pomoże
Wskaż miejsce, gdzie napisałeś, że komp wstaje bez karty (integra) lub z radeonem.
Cytuje:otóż gdy wkładam karte graficzną nie ważne jaką ważne że jest od nvidi to komputer się nie uruchamia edit zrobiłem mały błąd i nie napisałem nie pomiędzy uruchamia sory mój błąd.
“… ale jest czarny”