Kaspersky Anti-Hacker


(Fiszek) #1

Mam pytanie odnosnie Kasperky Anti-Hacker a bardziej szczegółowo to opcji ]TRYB UKRYCIA czy dzieki niej nie będe widoczny w sieci?? drugie pytanie odnosi sie tego czy warto sie przesiąść z outpost’a na anti-hackera ??dzieki


(Duch) #2

IMHO hehe to chyba służy temu żeby nie wyskakiwały te okienka z powiadomieniami o atakach :smiley:


(Zbych ) #3

Dla zwykłego użytkownika jak i dla niektórych robali komp nie będzie widoczy , spowoduje to również niemozliwość nawiazana połączenia P2P i przesyłania plików przez gg lub inne programy

Jeżeli komp nie jest widoczny w sieci , to nie może być zaatakowany teoretycznie , dlatego okienka tak często nie wyskakują .


(Fiszek) #4

chciałbym takze dowiedzieć sie czy Anti-hacker jest skuteczniejszy od outposta ??


(Drahalt) #5

IMO Kaspersky jest skuteczniejszy ;]


(Fiszek) #6

syfiosz dzieki za odpowiedz ale czy możesz rozwinąć swoja wypowiedź :slight_smile: moze ktos wie jak dobrze skonfigurowac anti-hackera zeby czuć sie optymalnie bezpiecznie??