a co do aktywacji no to normalnie klucz wpisalem zalozylem konto na kasperkym tam wpisalem swoj klucz ponownie wyslali mi plik klucza ale jesli chce dostac indentyfikator uzytkownika to gdy dodaje plik klucza pisze ze ten format jest nierozpoznawalny itp.
Proponuje zacząć od telefonu do pomocy technicznej. Będzie szybciej, bo to może być błąd po stronie producenta.
Niestety z twojego zdania nie zrozumiałem czy przeszedłeś aktywacje. W jakiej wersji kupiłeś program, bo w wersji pudełkowej masz licencję z kodem aktywacyjnym? Nie potrzeba pliku klucza.
Kliknij na licencja, usuń plik klucza za pomocą czerwonego x i jeszcze raz aktywuj program wpisując kod aktywacyjny z papierowej licencji. Zrestartuj system po tej operacji, powinien się zacząć sam aktualizować po uruchomieniu komputera.
A może po prostu serwery są przeciążone. Nie spytałem Cię czy od trzech dni jest ten problem, czy dopiero teraz Ci się pojawił?