KAspersky i biuro obsługi klienta

Kończy mi się licencja na KIS 6.0. Postanowiłem zadzownic do biura obsługi klienta aby dowiedzieć się jak mogę przedłużyć licencję. SPytałem się również czy mogę przejść na KIS 7.0. Pani z obsługi spytała się jaki mam system operacyjny. Ja odpowiedziałem, że XP PRofessional. I wtedy mnie wryło. Kobieta powiedziała, że KIS 7.0 nie działa na WIndows 98 i XP. No powiem wam, że trochę mnie zszokowała. Oczywiście zainstalowałem sobię wersję trial KIS 7.0 i o dziwo działa na XP. Tylko, że trochę muli Kompa. I już sam nie wiem czy mam zostać na KIS 6.0 czy migrować do wersji 7.

Bzdura - możesz jej to powiedzieć :wink:

Poczytaj:

http://www.kaspersky.pl/products.html?s … prodid=151

Na dole znajdziesz wymagania systemowe.

P.S.

No chyba, że kobieta działa jak automat i powiedziała tak dlatego, że nie wspomniałeś nić o Service Packu.

Tłumaczenie naciągane ale wszystkiego można się spodziewać :wink:

Ja powiem tak - żadna pomoc techniczna nie zastąpi uwag klientów żadna… a kaspersky działa na xpeku nawet bez sp2 :smiley: