Kaspersky Internet Security 2011 - zmiana komputera

Witam. Mam pytanie odnośnie licencji Kasperskiego Internet Security 2011. Posiadam licencję, na 3 komputery i jest ona używana przez te 3 jednostki. Czy w przypadku wymiany jednej z jednostek mogę bezproblemowo zainstalować kopię bez problemów?

Zastanawia mnie ten fakt, gdyż przy każdorazowej instalacji systemu i późniejszej kopii oprogramowania dla danej jednostki limit dni do końca licencji jest taki sam jaki był przed instalacją w danej jednostce. Więc jak sprawa by się miała gdyby zainstalować kopię na nowej jednostce, a tamtą zdeaktywować.

I na 3 kompach możesz z nich równocześnie korzystać, innych ograniczeń co przeniesienia AV nie ma.

Proste, usuwasz na jednym komputerze, instalujesz na drugim.

Tak, ale skoro licznik na każdym komputerze bije inaczej, to jak sprawa będzie na tym 4 komputerze, choć 3-cim używającym ten klucz.

"Licznik"bije od pierwszej instalacji na pierwszym komputerze dla wszystkich trzech licencji. Sprawdzić na ilu komputerach używana jest dana licencja można bardzo łatwo - każdy komputer pobiera przecież aktualizacje i można go bez problemu zidentyfikować. Skoro nie będziesz już pobierał aktualizacji z jednego z nich a zaczniesz z czwartego to wszystko będzie OK.

:roll:

Nie zgodzę się, dzisiaj aplikacja na komputerze pierwszym zasygnalizowała wygaśnięcie licencji, a na moim komputerze (czyli jednostka nr 2) mam jeszcze 20 dni.

  1. Sprawdź datę systemową czy jest poprawna na każdym z komputerów.

  2. Licencja przy kolejnych aktywacjach najwidoczniej wskazała termin taki jaki jest przypisany do kodu. Po którejś tam aktualizacji kasperskiego czas powinien się wyrównać z innymi stanowiskami.

  3. Jeśli chcesz przenieść kasperskiego na inny komputer, najlepiej będzie dezaktywacja licencji na starym komputerze i aktywacja na nowym.

Silber ma rację, licencja rusza od dnia pierwszej aktywacji na pełny okres na jaki wykupiłeś licencję. Jeśli jest inaczej - wal do kasperskich. Support@kaspersky.pl lub telefonicznie - 34 368-18-14 i proś pomoc techniczną. A jeśli chciałbyś kupić kontynuację, daj znać :wink:

Ok, dzięki. W razie problemów będę jeszcze pisał albo ‘walił’ prosto do supportu. Tymczasem, dziękuję :slight_smile: