Kaspersky Internet Security 2011 - zmiana komputera


(WooQash) #1

Witam. Mam pytanie odnośnie licencji Kasperskiego Internet Security 2011. Posiadam licencję, na 3 komputery i jest ona używana przez te 3 jednostki. Czy w przypadku wymiany jednej z jednostek mogę bezproblemowo zainstalować kopię bez problemów?

Zastanawia mnie ten fakt, gdyż przy każdorazowej instalacji systemu i późniejszej kopii oprogramowania dla danej jednostki limit dni do końca licencji jest taki sam jaki był przed instalacją w danej jednostce. Więc jak sprawa by się miała gdyby zainstalować kopię na nowej jednostce, a tamtą zdeaktywować.


(fiesta) #2

I na 3 kompach możesz z nich równocześnie korzystać, innych ograniczeń co przeniesienia AV nie ma.


(A Florczyk) #3

Proste, usuwasz na jednym komputerze, instalujesz na drugim.


(WooQash) #4

Tak, ale skoro licznik na każdym komputerze bije inaczej, to jak sprawa będzie na tym 4 komputerze, choć 3-cim używającym ten klucz.


(SilberPunkt) #5

"Licznik"bije od pierwszej instalacji na pierwszym komputerze dla wszystkich trzech licencji. Sprawdzić na ilu komputerach używana jest dana licencja można bardzo łatwo - każdy komputer pobiera przecież aktualizacje i można go bez problemu zidentyfikować. Skoro nie będziesz już pobierał aktualizacji z jednego z nich a zaczniesz z czwartego to wszystko będzie OK.

:roll:


(WooQash) #6

Nie zgodzę się, dzisiaj aplikacja na komputerze pierwszym zasygnalizowała wygaśnięcie licencji, a na moim komputerze (czyli jednostka nr 2) mam jeszcze 20 dni.


(Mularczyk Maciek) #7
  1. Sprawdź datę systemową czy jest poprawna na każdym z komputerów.

  2. Licencja przy kolejnych aktywacjach najwidoczniej wskazała termin taki jaki jest przypisany do kodu. Po którejś tam aktualizacji kasperskiego czas powinien się wyrównać z innymi stanowiskami.

  3. Jeśli chcesz przenieść kasperskiego na inny komputer, najlepiej będzie dezaktywacja licencji na starym komputerze i aktywacja na nowym.

Silber ma rację, licencja rusza od dnia pierwszej aktywacji na pełny okres na jaki wykupiłeś licencję. Jeśli jest inaczej - wal do kasperskich. Support@kaspersky.pl lub telefonicznie - 34 368-18-14 i proś pomoc techniczną. A jeśli chciałbyś kupić kontynuację, daj znać :wink:


(WooQash) #8

Ok, dzięki. W razie problemów będę jeszcze pisał albo 'walił' prosto do supportu. Tymczasem, dziękuję :slight_smile: