Kaspersky - problem z bazą danych


(Ufozigi) #1

witajcie ... jeśli już ktoś tu zajrzał to albo intersuje go temat albo poprostu się zna . oczekuję pomcy ponieważ mój program antywirusowy odmówił współpracy. a to tylko dlatego że - ponoć ma uszkodzoną bazę danych :o

Nagle pojawił się komunikat Windowsoski że komputer utracił ochronę ponieważ jeden z programów antywirusowych nie działa poprawnie. Potem zajrzałem do Kasperskiego i tam pokazało się że albo baza danych antywirusowych jest uszkodzona lub nie zostały prawidłowo pobrane aktualizacje. więc ręcznie wrzuciłem mu na pobranie aktualnej bazy danych no i okazało się że nie potzrebuje bazy bo jest w 100 % pewny że baza jest aktualna . Więc w czym jest problem , teraz nawet nie mogę skanować "mój komputer " ponieważ wyskakuje komunikat że baza wirusów jest uszkodzona - jak naprawić taki problem ... w zakładce pomoc wyskoczyła mi opcja że mogę poinformować o tym problemie firmę kaspersky i to zrobiłem automatycznie zrobił jakiś skan i wrzucił go do wysłania do tej firmy ... ale niewiem czy się doczekam więc o problemie pisze tutaj licząc że znajdzie się jakaś mądra głowa i mi pomoże i na przyszłość innym. oto jeszcze w razie czego obrazek dla orientacji :

problemzkasprem3bm.jpg


(M a x) #2

Miałem podobny problem raz z Kacprem i przeinstalowanie programu pomogło . Usuń program wszystkie wpisy program files i zainstaluj go na nowo podając aktualny klucz

Ps jezeli to nie pomoze sciąg program ze strony producenta i postepuj JW lub kontakt z pomocą techniczną


(Darek Jozwiak) #3

mam problem z antywirusem wyskoczylo mi ze blad podczas uruchamiania zadania ochrony przed atakami sieciowymi! Tak jak na zdjeciu u Potenza1313 i pisze "Błąd podczas uruchamiania zadania ochrony przez atakami sieciowymi. Może to spowodować zainfekowanie komputera..." jak moge rozwiazac ten problem, nie kontaktowac sie z dzialem pomocy technicznej bo sie nie doczeak odp.


(Sam Fisher) #4

wszystko ładuje się po instalacji i zrestartowaniu komputera więc nie wiem w czym problem

ja jak posiadałem modem to musiałem mieć wyłączoną usługę ochrony przed atakami sieciowymi to nic nie znaczy wystarczy że zainstalujesz jaiegos firewalla np. kaspersky antihacker


(Canaletto) #5

deejay_deejay

Miałem to samo.

Po restarcie PC-ta problem zniknął :?


(Sam Fisher) #6

Potenza1313 jeżeli wcześniej instalowałeś KAV to usuń jego pliki aktualizacyjne (zdarza się że po dezinstalacji ich nie usunie) w ścieżce

documens&settings/all users/kaspersky antivirus i tak dalej


(Darek Jozwiak) #7

mam ten problem juz od paru dni i ponowne uruchomienie kompa nic nie daje wcia wyskakuje Błąd podczas uruchamiania zadania ochrony przez atakami sieciowymi


(Jas Mo) #8

to masz więcej antywirusów zainstalowanych

sądzę ,że twój Kasper nie ma ważnego klucza i stąd te problemy

zobacz w zakładce Pomoc >>kiedy traci ważność twój klucz