Katalogi zmieniły się w skróty,brak dostępu do zawartości!

Witam.

Pewnie powtarzam wątek ale jestem w desperacji, mianowicie po ostatnim podłączeniu dysku przenośnego 2.5cala do komputera wszelkie katalogi na owym dyskaczu zmieniły się w skróty do samych katalogów. Pliki w nich będące są w katalogach w dalszym ciągu bo proporcje miejsca zajętego do wolnego pozostały bez zmian, wolnego miejsca mi nie przybyło ani nie ubyło. Niestety każda próba kliknięcia na dany skrót i wejścia do zawartości katalogu powoduje komunikat: “System Windows nie może odnaleźć pliku”…i tu nazwa jakiegoś nieznanego mi pliku o rozszerzeniu .jpg w katalogu AdobeReader, i klapa żaden katalog nie daje się nawet otworzyć !!

Proszę o pomoc, na dysku tym mam jedyne kopie kilku ważnych katalogów,zwłaszcza zdjęć rodzinnych!!

Czytałem na forum troszkę o podobnych problemach, korzystano z programów typu OTL i inne, ale te generowane tam raporty nic mi nie mówią bo jestem w tych tematach zielony i potrzebuje paru wskazówek co po czym robić.

Będę bardzo wdzięczny za ewentualną otrzymaną pomoc!!

Tobie raporty nie muszą niczego mówić. Zrób je i umieść zgodnie z tą instrukcją: analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741

Odpowiednie osoby powiedzą Ci co robić dalej. Bez tego nic nie osiągniesz.

Łaaaał, to się nazywa szybka pomoc!! :wink:

Dzięki Tatras, jak tylko znajdę wolną chwilę po powrocie z pracy postaram się umieścić te raporty!

Podziękował!

oto raporty…ale…z tego co ja widzę po literach dysków to ten OTL nie skanował mi tego dysku zewnętrznego ‘F:’, tak powinno być??

Pytam się bo jeśli tak jak widzę on skanował mi tylko partycję systemową C:, to może to robić jeszcze długo i namiętnie gdyż jest ona świeżo po formacie!

Extras:

http://www.wklej.org/id/1026538/

OTL:

http://www.wklej.org/id/1026543/

SUCCESSS! !!

Nie wierzę ale poradziłem sobie z problemem.