Mam problem z moim laptopem. Ostatnio coś się zaczęło knocić. Pojawiły się problemy z Avast’em, więc go odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Przy skanowaniu podczas rozruchu Avast znalazł 3 zainfekowane pliki, w tym Trj Kavos. Stworzyłem loga z HJT: http://www.wklej.org/id/170914/ , a następnie przystąpiłem do tworzenia loga z ComboFix’a: http://www.wklej.org/id/170915/ i znowu wyskoczył problem z Avast’em, a mianowicie przy uruchamianiu wyskakuje błąd że nie może załadować poprawnie skórki i nic nie pomaga, nawet ściągniecie nowej ze strony avast. Program się zamyka i nie można go w żaden sposób już uruchomić.
Proszę o sprawdzenie logów i o poradę co mam zrobić.
A więc tak: ccleaner miałem już zainstalowany i zrobiłem porządki za pomocą niego, optymalizacji nie przeprowadziłem, ale wyłączyłem i włączyłem przywracanie na dyskach. a gdy wprowadziłem polecenie do start>>uruchom>> Combo…, to wywaliło mi że avast działa, ale nie mam ikonki w tray’u już w ogóle i tak jak pisałem nie mogę go w ogóle odpalić. ale ok kliknąłem i pojawił się jakiś komunikat z błędem ale beż żadnej informacji i za chwilę że Combo został odinstalowany pomyślnie. Teraz ściągam Dr Web, bo Kaspersky Online Scanner w tej chwili “nie jest dostępny”. Zobaczymy co pokaże Dr Web…
Zgadzam się, że ccleaner spełnił swoją funkcję. Nie wiedziałem po prostu co to za pliki i dlatego zapytałem. A oto co wyrzucił wczoraj jeszcze Dr Web późno w nocy: http://www.wklej.org/id/171952/
Dziękuję za pomoc. Jednak coś mi się pokopało, gdyż avast’a dalej nie mogę uruchomić z powodu : niekompletnej skórki.
Podczas uruchamiania interfejsu programu wyświetla się komunikat o błędzie: “Aplikacja nie może załadować skórki. Funkcja usiGetSkin zawiodła”. Da się to naprawić?
Aby naprawić błąd, wykonaj nastepujące czynności:
Kliknij Start ® Uruchom
W otwartym polu wpisz polecenie: RegSvr32.exe actskin4.ocx
Naciśnij Enter. Wyświetli się komunikat o powodzeniu działania.
Uwaga: Narzędzie RegSvr32.exe zależy od innych plików w systemie. Narzędzie Regsvr32.exe ładuje plik, który ma zostać zarejestrowany lub wyrejestrowany, wraz ze wszystkimi jego zależnościami. Proces może zakończyć się niepowodzeniem w przypadku braku lub uszkodzenia wymaganego pliku. Więcej na ten temat przeczytasz w bazie wiedzy firmy Microsoft.
Jeśli próba naprawienia błędu nie powiedzie się, wykonaj instalację naprawczą programu avast!:
Otwórz Panel sterowania i kliknij opcję Dodaj lub usuń programy (w Windows Vista - Programy i funkcje).
Znajdź wpis avast! Antivirus i kliknij Zmień/Usuń (w Windows Vista kliknij prawym przyciskiem myszy, aby wyświetlić opcję Zmień/Usuń).
Na wyświetlonym ekranie kliknij ikonę Napraw.
Mam nadzieje, że zaoszczędziłem komuś czasu i niepotrzebnych działań - pozdrawiam