KeePass przestał zapisywać zmiany w pliku .kdbx

Witam!
Mam problem z KeePass v.2.40. Od pewnego czasu nie mogę zapisać zmian w bazie haseł-wyskakuje taki komunikat:https://www.dropbox.com/s/8axmteif3qog4gj/Zrzut%20ekranu%202018-12-20%2017.58.35.png?dl=0 Zapis w innej lokalizacji też się nie udaje.Podejrzewam którąś aktualizację Win 7.
Proszę o wskazówki jak się z tym uporać.
Pozdrawiam

Zacznij od najprostszej opcji. Zrób export wszystkiego do nowego pliku kdbx w wersji 2 i zapisz gdzieś na dysku, innej partycji. Jak się zapisze, zamknij obecną bazę i otwórz plik wyeksportowany, przetestuj zapis zmian w pliku…

1 polubienie

Partycja E to pewnie jakiś nośnik wymienny (pendrive?). Bardzo prawdopodobne, że plik się uszkodził przez nieprawidłowe odmontowanie takiego urządzenia.

Witam!
@anon741072 @MeHowG-bardzo dziękuje za odpowiedź. Niestety problem dotyczy tylko tego laptopa, ten sam nośnik, ta sama aplikacja(KeePass) podpięty do innego komputera zapisuje wszystko. Dla informacji podam że do jakiegoś czasu, na tym laptopie też działało ok. Przestało działać po zainstalowaniu kolejnych aktualizacji.
Pozdrawiam

W takim razie zainstaluj poprzednią wersję jeśli ta ma jakieś błędy.