Keyboard (nauka) 650zl

Witam!

Szukam keyborda do nauki gry do 650zl. Nie znam się na tym a potrzebuję kupić. Co polecacie w tej cenie?

Co sądzicie o medeli m30?

Ja się uczyłem na Rolandzie 28, i polecam go. Nie ma zbędnych wodotrysków, tylko to co trzeba by zacząć naukę…

czesoi , na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.

Hej,

Kiepski wybór - przede wszystkim ze względu na obsługę tylko i wyłącznie standardu General Midi. Jeśli miałbym coś polecić, to poleciłbym keyboard Yamaha PSR E-233. Posiada brzmienia XG Lite, świetnie brzmiące stereofoniczne pianino (Portable Grand) oraz pełnowymiarowe klawisze. Do nauki model ten jest w sam raz. Znajdziesz go na Allegro za jakieś 600 PLN z zestawem gratisów (zasilacz, statyw, pedał Sustain). Aczkolwiek gdybyś mógł nieco dołożyć, warto by się zastanowić nad wyższą serią, czyli modelem PSR E-333 - dodatkowe efekty cyfrowe i USB-Host, dzięki któremu bez problemu podłączysz klawisz do komputera. :slight_smile:

Pozdrawiam,

Dimatheus

Jak jesteś zainteresowany mam do sprzedania Casio i za wiele mniej niż 650 zł. Mało używany, tyle że ma parę lat. Stoi w szafie w pudle i tylko miejsce zagraca. Mam oryginalne opakowanie od niego i stojak na nuty. Jak coś to PW. Dogadamy się co do ceny.

Hej,

Jaki model?

Pozdrawiam,

Dimatheus

CTK 120.

Tak jak pisałem, to już trochę leciwy model. Ale żadnych wad elektronicznych ani technicznych czy fizycznych nie ma. W 100% sprawny.

Do nauki gry dla początkującego jak znalazł, sam się na nim uczyłem grać.

O tak wygląda: p1010640.jpg

Zdjęcie z Google wzięte. Ma właśnie też taki sam stojak na nuty w zestawie. Montuje się go z tyłu do keyborda.

Hej,