Keyboard (nauka) 650zl

(Dyrekt) #1

Witam!

Szukam keyborda do nauki gry do 650zl. Nie znam się na tym a potrzebuję kupić. Co polecacie w tej cenie?

Co sądzicie o medeli m30?

(Zbyszek Pyttel) #2

Ja się uczyłem na Rolandzie 28, i polecam go. Nie ma zbędnych wodotrysków, tylko to co trzeba by zacząć naukę...

czesoi , na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.

(Dimatheus) #4

Hej,

Kiepski wybór - przede wszystkim ze względu na obsługę tylko i wyłącznie standardu General Midi. Jeśli miałbym coś polecić, to poleciłbym keyboard Yamaha PSR E-233. Posiada brzmienia XG Lite, świetnie brzmiące stereofoniczne pianino (Portable Grand) oraz pełnowymiarowe klawisze. Do nauki model ten jest w sam raz. Znajdziesz go na Allegro za jakieś 600 PLN z zestawem gratisów (zasilacz, statyw, pedał Sustain). Aczkolwiek gdybyś mógł nieco dołożyć, warto by się zastanowić nad wyższą serią, czyli modelem PSR E-333 - dodatkowe efekty cyfrowe i USB-Host, dzięki któremu bez problemu podłączysz klawisz do komputera. :slight_smile:

Pozdrawiam,

Dimatheus

(Bialanimfa75) #5

Jak jesteś zainteresowany mam do sprzedania Casio i za wiele mniej niż 650 zł. Mało używany, tyle że ma parę lat. Stoi w szafie w pudle i tylko miejsce zagraca. Mam oryginalne opakowanie od niego i stojak na nuty. Jak coś to PW. Dogadamy się co do ceny.

(Dimatheus) #6

Hej,

Jaki model?

Pozdrawiam,

Dimatheus

(Bialanimfa75) #7

CTK 120.

Tak jak pisałem, to już trochę leciwy model. Ale żadnych wad elektronicznych ani technicznych czy fizycznych nie ma. W 100% sprawny.

Do nauki gry dla początkującego jak znalazł, sam się na nim uczyłem grać.

O tak wygląda: p1010640.jpg

Zdjęcie z Google wzięte. Ma właśnie też taki sam stojak na nuty w zestawie. Montuje się go z tyłu do keyborda.

(Dimatheus) #8

Hej,