Kiedy będę mógł się wykłócać z Orange?

Witam,

miałem kilka miesięcy temu załozony internet DO 10 Mb/s.

Miałem 6-8 zadowalał mnie on. Teraz, po zimie i kilku miesiącach mam coraz więcej problemów.

2 tygodnie temu internet zaczął rozłączać i działać 2 Mb/s.

Teraz internet po wizycie techników nie rozłacza i mam 1,04Mb/s. (podobno zmienili mi port, bo poprzedni się zepsuł)

I tutaj leży moje pytanie kiedy będę mógł iśc do salonu orange po rekompensate, zmianę usługi lub

jakieś cudowne przywrócenie mojego internetu do moich 6Mb/s ?

Ze strony orange wyczytałem tylko, że dostanę zniszkę w wysokości 1/30 miesięcznej płatności z powodu niedziałającego internetu przez 24h (raz tak się zdażyło).

Z góry uprzedzam, że nie chodzi mi o otrzymanie pieniędzy lecz przywrócenie internetu do stanu, w którym da się z niego korzystać i ogladać komfortowo filmiki na YT czy grać w gry online typu LOL, Team fortress2, LoadOut bez pingu 300ms…

Złóż oficjalną reklamację z uwagi na powolne łącze i domagaj się przywrócenia jego szybkości do stanu pierwotnego albo odstąpienia od umowy z powodu nie wywiązywania się z niej Orange. Mają chyba 30 dni (lub 2 tygodnie robocze) na ustosunkowanie się do reklamacji.

Jest to do 10 Mb/s (Neostrada Orange), a dokładnie są to widełki 1-10 Mb/s, więc nawet jeśli u ciebie będzie nawet tylko 1 Mb/s to wszystko będzie zgodne z regulaminem świadczenia usługi. Próbować zawsze możesz złożyć reklamację ale mam wątpliwości czy ci ją uznają, skoro wedle założonych przez nich właśnie tych widełek (1-10), jest to norma. Zgadzam się jest to nie normalne, ale nawet UKE nie miało nic przeciwko takim zapisom.

U mnie kiedyś jak jeszcze miałem 6 Mb/s to też zdarzyła się awaria Neo, i nie było sygnału przez 24 godziny, owszem uwzględnili to przyznając mi ulgę zmniejszając opłatę o 2 zł.

Czy uznają mi reklamację z ich winy?

Chciałbym to zgłosić, ale nie będę płacił nie wiadomo jakich kwot (1400zł) za rozerwanie umowy…

Dodane 17.03.2013 (N) 9:01

Tak działa internet. Można się przyczepić, że działa szybciej niż 1 Mb/s, ale przez więkrzość czasu jest poniżej.

http://youtu.be/DKWAgja_MnE

na początek dzwonić i zgłaszać ja ich męczyłem miesiąc i dało efekty przepieli mnie i teraz jest spoko :slight_smile:

Zadzwoniłem do nich i powiedziałem, że chcę zgłosić reklamację z uwagi na wolne łącze, zresetował mi port i internet działa 3Mb/s (jest gorzej).

Teraz nie mogę wezwać techników, aby mi zmienili port, wg. umowy 1-10Mb/s.

Jak wykonujecie pomiary prędkości na orange.pl/speedtest.phtml to oni zapisują te wyniki w bazie danych i na ich podstawie mogę się domagać pomocy technicznej lub zrotu części miesięcznych opłat.

Nie będą brane pod uwagę screeny ze speedtest.net ani speedtest.pl

Dostałem 11 zł na VOD w orange.pl (na kwiecień), ale mnie to nie zadowala i będę dzwonił jutro.

Dodane 17.03.2013 (N) 11:12

Zaobserwowałem, że po około 5 minutach internet działa tak wolno, że nie wczytuje stron internetowych.

Przyjęli zgłoszenie, technicy jutro.

Czy to mogła być wina przeczyszczenia mojego portu?

Pewnie nie, ale taka “groźba” zerwania umowy z ich winy może ich zmusić do podjęcia działań mających na celu poprawę prędkości Twojego łącza.

SC20130318-141739.png

:?

Po ponad miesiącu internet już działa “grywalnie” tzn. da się grać w gry online, nie ma pingu z dwoma zerami.

17 razy dzwoniłem, raz byłem w salonie, czterech techników mnie odwiedziło.

Teraz internet działa tak:

http://youtu.be/3qKU6H9mkjQ

To rzeczywiście krótko czekałeś na poprawę. Ja musiałem aż prawie rok z nimi walczyć aby neo działało tak jak powinno działać i na razie jest ok.