Kilka Errorów

Witam po usunięciu wielu errorów zostały te których nie umiem naprawić więc chcę znaleść pomocy na tym forum.

Tu są te errory.

Screen

Tu Pełny kod Żródłowy.

Pobierz

Mam nadzieje że ktoś mi pomoże i Pozdrawiam.

Oczywiście jak coś więcej trzeba wiedzieć chętnie powiem.

Nie pobieram źródła, ale strzelam, że pierwsze 4 błędy to używanie zmiennej jako funkcji(np. hWindow() zamiast hWindow), a ostatni informuje o tym, że tworzysz obiekt po jednym z case’ów switcha nie tworząc tam nowego zakresu, czyli:

switch(tmp)

{

case 'a': //Tak NIE powinno być

   std::string asd;

   break;

case 'b': //Tak POWINNO być

{

   std::string asd();

   break;

}

}

Dięki za pomoc udało się i po każdym następnym errorerze były dwa (xD) ale jakoś się udało. Jestem nowicjuszem w programowaniu.

Zostało ich tylko 4 (na screen’nie była tylko część errorów)

O to one:

|82|error: `hWindow' undeclared (first use this function)|

|82|error: (Each undeclared identifier is reported only once for each function it appears in.)|

|111|error: `hInstance' undeclared (first use this function)|

|169|error: `nCmdShow' undeclared (first use this function)|

Linijki kodu:

82 return DefWindowProc(hWindow, uMsg, wParam, lParam);

111 KlasaOkna.hInstance = hInstance;

164 ShowWindow (hOkno, nCmdShow);

Źle przekopiowałeś kod :stuck_out_tongue_winking_eye:

Przypuszczam, że w funkcji komunikatów nie masz hWindow tylko hWnd. Następne dwie linijki są niepotrzebne.

:stuck_out_tongue: Faktycznie.

W końcu się wku**iłem że tak powiemi zrobiłem wszystko od zera.i cośtam wyszło.Opisze program

WIĘC TAK:

Na początku wyświetla się okno z 3ema buttonami.

jak wybieramy Pierwszy czyli “Test” i wyśiwtla się komunikat “tak” lub “Nie”

jak się wybierzenie program się zamyka jak się wybiera Tak wyswietla się okno i tu się schody zaczynają.

próbuje zrobić te okno i nie wiem jak ,bo przekopiowuje okno takie co działa “samo” z tym nie działa.