Kilka komentarzy z tej samej aukcji w profilu allegrowicza


(Slawekbednarek) #1

Jak to jest możliwe, że allegrowicz w tym samym czasie, co do sekundy otrzymuje dwa komentarze za dwie różne aukcje, np.

***lol (114) (Kupujący) Pozytywny śro 15 kwi 2009 21:13:23 CEST 602989535

Wszystko ok. Polecam.

***lol (114) (Kupujący) Pozytywny śro 15 kwi 2009 21:13:23 CEST 602985262

Wszystko ok. Polecam.

Czy to jakieś oszustwo?


(trubul.as999) #2

Być może to jakiś błąd strony :slight_smile:


(Slawekbednarek) #3

Tylko, że identycznych komentarzy jest kilkanaście...

A przy okazji zapytam: czy gdy na aukcji pisze "Blokada simlock: Plus", telefon ten będzie obsługiwał karty z sieci Plus? Czy może uniemożliwia tym kartom prawidłowe funkcjonowanie.


(trubul.as999) #4

A czy te "kilkanaście komentarzy" ma tą samą treść?

Wydaje mi się, że jak pójdziesz do jakiegoś serwisu, zapłacisz z 50-100 zł, to będziesz mógł normalnie używać. :wink:


(Slawekbednarek) #5

Tak, te same treści są od jednego użytkownika, np.

"***lol (114) (Kupujący) Pozytywny śro 15 kwi 2009 21:13:23 CEST 602989535

Wszystko ok. Polecam.

***lol (114) (Kupujący) Pozytywny śro 15 kwi 2009 21:13:23 CEST 602985262

Wszystko ok. Polecam.

gwido1236 (25) Pozytywny śro 04 kwi 2009 11:18:23 CEST 602983335

Świetny kontakt, dobry allegrowicz. Wszystko ok.

gwido1236 (25) Pozytywny śro 04 kwi 2009 11:18:23 CEST 602983335

Świetny kontakt, dobry allegrowicz. Wszystko ok."

Czyli według tego co pisze, moja karta z Simplusa nie będzie akceptowana? :expressionless:


(Jacek Bydgoszcz) #6

Ja telefon ma blokadę simlocka Plusa to znaczy,że właśnie tylko karty tej sieci obsługuje.


(Oklejka15) #7

kurczę, jak masz blokadę simlock na plusa to ze wszystkimi kartami sim od tego dostawcy bedzie ci działał telefon. Simplus też. wiem bo sam tak mam


(jarekm26) #8

Play rówież będzie działał, ale nie będzie łapał zasięgu

z macierzystego nadajnika playa...


(trubul.as999) #9

Wystarczy pójść do jakiegoś serwisu..

Hmm... Być może to jakiś BOT :stuck_out_tongue: , albo jakiegoś AllegroHacka ma xDD