Kilka pytań dot. gwarancji

Mam kilka pytań dotyczących gwarancji produktu zakupionego w sklepie Electro.pl

Po konsultacji z pomocą techniczną Creative, kazali mi oni przesłać produkt do naprawy.

  1. Czy jeżeli nie posiadam gwarancji, tylko fakturę/paragon to uwzględnią gwarancję ?

  2. Czy trzeba wysyłać cały zestaw tzn odtwarzacz ze słuchawkami ?

  3. Czy koszty wysyłki ponoszę ja ?

Czekam na odpowiedzi, ludzi którzy mają jakieś doświadczenia z tym.

Dowiedz się u źródła:

http://ask.creative.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?New,Kb=ww_english_add_pl,Company={D0F19C16-3B20-4E69-BC69-7F708173173D},VARSET=ws:http://pl.europe.creative.com,t=prod_tree

ale znając realia rynku to:

  1. gwarancją jest paragon

  2. wysyła się raczej cały zestaw

  3. no oczywiście że wysyłasz na swój koszt

A trzeba to wysyłać w jakimś specjalnym opakowaniu ?

Dostanę to na poczcie ?

A co jeżeli nie uznają gwarancji ?

A jak odeślą ? Też na mój koszt ?

Najlepiej jest wysłać w pudełku oryginalnym, jeśli nie masz to zakup pudełko/kartonik na poczcie , folię bąbelkową (dużo :smiley: ), dobrze zapakuj, nie żałuj taśmy klejącej :lol: Jeżeli nie uznają gwarancji to trudno, najlepiej zadzwoń przed wysyłką czy faktycznie starczy paragon i czy bez pudełka oryginalnego przyjmą. A odsyłają na swój koszt najczęściej.

nie lepiej zanieść Ci te słuchawki do sklepu gdzie kupiłeś i niech sklep wysyła do producenta z gwarancją?

przynajmniej jak tak zrobiłem gdy padły mi słuchawki Logitech to zaniosłem do MM i oni się tym wszystkim zajęli

Kolego Pax , sklep Electro.pl jest sklepem… internetowym :lol: idź se zanieś :lol:

sorry wielkie bo nie doczytałem tego .pl xd

Ok, to dziś to wypełnię i jutro prawdopodobnie im to odeślę.