rlk120
(Rlk120)
29 Styczeń 2009 09:26
#1
Mam kilka pytań dotyczących gwarancji produktu zakupionego w sklepie Electro.pl
Po konsultacji z pomocą techniczną Creative, kazali mi oni przesłać produkt do naprawy.
Czy jeżeli nie posiadam gwarancji, tylko fakturę/paragon to uwzględnią gwarancję ?
Czy trzeba wysyłać cały zestaw tzn odtwarzacz ze słuchawkami ?
Czy koszty wysyłki ponoszę ja ?
Czekam na odpowiedzi, ludzi którzy mają jakieś doświadczenia z tym.
fiesta
(fiesta)
29 Styczeń 2009 09:40
#2
Dowiedz się u źródła:
http://ask.creative.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?New,Kb=ww_english_add_pl,Company={D0F19C16-3B20-4E69-BC69-7F708173173D},VARSET=ws:http://pl.europe.creative.com,t=prod_tree
mymaney
(Maney691)
29 Styczeń 2009 09:49
#3
fiesta:
Dowiedz się u źródła
ale znając realia rynku to:
gwarancją jest paragon
wysyła się raczej cały zestaw
no oczywiście że wysyłasz na swój koszt
rlk120
(Rlk120)
29 Styczeń 2009 14:52
#4
A trzeba to wysyłać w jakimś specjalnym opakowaniu ?
Dostanę to na poczcie ?
A co jeżeli nie uznają gwarancji ?
A jak odeślą ? Też na mój koszt ?
mymaney
(Maney691)
29 Styczeń 2009 16:22
#5
Najlepiej jest wysłać w pudełku oryginalnym, jeśli nie masz to zakup pudełko/kartonik na poczcie , folię bąbelkową (dużo ), dobrze zapakuj, nie żałuj taśmy klejącej :lol: Jeżeli nie uznają gwarancji to trudno, najlepiej zadzwoń przed wysyłką czy faktycznie starczy paragon i czy bez pudełka oryginalnego przyjmą. A odsyłają na swój koszt najczęściej.
Pax
(Pax555)
29 Styczeń 2009 19:17
#6
nie lepiej zanieść Ci te słuchawki do sklepu gdzie kupiłeś i niech sklep wysyła do producenta z gwarancją?
przynajmniej jak tak zrobiłem gdy padły mi słuchawki Logitech to zaniosłem do MM i oni się tym wszystkim zajęli
mymaney
(Maney691)
29 Styczeń 2009 20:31
#7
Kolego Pax , sklep Electro.pl jest sklepem… internetowym :lol: idź se zanieś :lol:
Pax
(Pax555)
30 Styczeń 2009 00:59
#8
sorry wielkie bo nie doczytałem tego .pl xd
rlk120
(Rlk120)
1 Luty 2009 14:12
#9
Ok, to dziś to wypełnię i jutro prawdopodobnie im to odeślę.