Kilka pytań o słuchawki bezprzewodowe

Witam. Mam kilka pytań o słuchawki bezprzewodowe. Pracuję jako korektorka lektorów czytających audiobooki, tzn słucham nagranych książek razem z tekstem przed wydaniem i wyłapuję błędy, przejęzyczenia, które lektor musi później poprawić przed wydaniem audiobooka do sprzedaży. Do komputera mam podpięte z tyłu normalne głośniki, ale chciałabym używać też słuchawek, nie musząc odłączać głośników. Pytanie 1 Czy słuchawki bezprzewodowe działają tak, że po wyłączeniu ich, komputer automatycznie będzie się przełączał na głośniki ? Pytanie 2 Z tego, co się orientuję nie mam Bluetooth, więc potrzebuję takiego adaptera, żeby słuchawki działały tak ? https://allegro.pl/oferta/adapter-odbiornik-asus-usb-bt400-bluetooth-4-0-usb-7655046325
Pytanie 3 jakie słuchawki nauszne polecacie do 150zł ? Nie zależy mi na basie, priorytetem jest tu głos lektora. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :slight_smile:

To zależy jak skonfigurujesz priorytet urządzeń w systemie. Ale jak najbardziej może być tak, że po włączeniu słuchawek staną się one automatycznie domyślnym urządzeniem. Zawsze można to też paroma kliknięciami przełączyć, albo wręcz poustawiać tak aby różne aplikacje korzystały z różnych wyjść. Wszystko kwestia potrzeby.

Żadnych konkretnych słuchawek w tym budżecie nie polecę, ale radziłbym zwrócić uwagę przede wszystkim na czas pracy na baterii.

Tak, tego typu dongielek będzie konieczny.

Twoim zdaniem jaki budżet jest optymalny przy takich słuchawkach ? Nigdy z nich nie korzystałam więc założyłam, że ta cena jest ok.

Myślę, że za 150zł coś da się kupić. Po prostu się nie orientuję :slight_smile:
Szukałem jedynie jakiś czas temu słuchawek z ANC w 10x wyższym budżecie.

Myślę, że możesz wejść np. na strony morele.net, komputronik, x-kom itp. Posortować po cenie i poczytać opinie. Jest tego zatrzęsienie. Pewnie bezpieczniejszym zakupem będą znane marki.

edit:
Mój znajomy, który robił ostatnio research poleca serie Plantronics Beat.