Kilka pytań odnośnie PS2

Ostatnio natknąłem się na ulotkę mediamarktu, gdzie ps2 kosztuje 400 zeta.

Nie znam się za bardzo na konsolach, czy jest to zatem dobra oferta? Konkurencyjny GameCube kosztuje trochę taniej, a XBOX trochę drożej (nowe, allegro). Czy cena PS2 może jeszcze bardziej spaść w związku ze zbliżającą się premierą PS3?

Która z tych konsol(ps2, gamecube, xbox) ma największe możliwośći?

Teraz pytania techniczne.

Czy kupując zestaw ps2 mam już wszystkie kable, etc potrzebne do grania, tak aby tylko podłączyć ją do tv i do gniazdka i jazda?

Czy telewizor musi spełniać jakieś standardy czy wystarczy zwykły philips i czy potrzebne sa jakieś specjalne wtyczki?

Jak to jest z kartą pamięci. Gdy jej nie mam a gram w grę to kompletnie nie mam możliwośći zapisać savów. Czy taka 8 MB karta wystarcza na zapis, ile tam savów wchodzi i jak to działa w ogóle.

Lista gier jest długa a ich ceny są już mniejsze, czy po przemierze ps3 jeszcze spadną i przez jak długi okres czasu po premierze ps3 będą wydawane gry na PS2?

Czy to się w ogóle kalkuluje?

Czy pecet, który ma 1-1,5 roku i jest ze średnio niskiej półki cenowej (powiedzmy do 2.500 zł) jest równy wydajnością do PS2? Bo najnosze kompy za kilka tysi juz przewyzszają plejkę.