Kino domowe (kolumny, DVD, Blue-ray)

W najbliższym czasie planuję kupić kino domowe. Zamierzam na nie wydać 2,5-3,5tyś zł. Cały sprzęt ma się składać z odtwarzacza DVD, odtwarzacza Blue-ray i głośników z drewna. Blue-ray musi mięć full HD. Odtwarzacz DVD ma mieć HD i USB.

Z tego co sie dowiadywałem to najlepsze kolumny są następujące:

-Jamo

-Yamaha

-JBL

Kina domowe:

-Kenwood

-Yamaha

-Harman/Kardon

-Pioneer

Sprzęty, które mi proponowano:

Zestaw 1

-amplituner Onkyo TX-SR 518 (cokolwiek to jest…)

-odtwarzacz DVD ONKYO DV-SP405E/B

-maudio trend 900

razem 2799 zł

Zestaw 2

-htr6030

-DVDB663

-+ kolumny

razem 1899zł

Co myślicie o tych sprzętach? Co sami byście zaproponowali? Co powinienem wiedzieć na ten temat? Co dany sprzęt powinien posiadać? W tym temacie jestem zielony, więc proszę o pomoc :wink:

Zobacz na zestawy głośnikowe firmy KODA…

Trochę mało te 3500zl na cały zestaw ale jakiś średniej klasy sprzęt pewnie da się złożyć ;]

Odtwarzaczy blue-ray do 1000zl jest trochę także można coś znależć… np http://www.allegro.pl/item483643509_odt … sztyn.html

Jak kupisz odtwarzacz blue-ray to nie potrzebujesz już osobnego dvd bo on także czyta bez problemu inne formaty ;] chyba że interesuje cię np divx itp… to bierz do tego fergusona d880hx http://www.allegro.pl/item477630633_dvd … szawa.html jako jeden z niewielu odtwarza praktycznie wszystko i ma USB 2.0 … większość innych odtwarzaczy ma usb 1.0 i praktycznie da się przez nie tylko słuchać muzyki lub ogladać zdjęcia… odtwarzacz posiada także niezły skaler do fullhd… ;]

Nie spotkałem się też z odtwarzaczem blue-ray bez fullhd ;]

Apropo nagłośnienia ;]

Na tym się znam trochę mniej… ale

Amplituner brałbym najlepiej Denona ;] Jak nie to onkyo nie jest złe ;]

A same kolumny… subwoofer najlepiej jakiś jbl reszta może być Jamo np http://www.allegro.pl/item479123595_jam … 72_zl.html

Choć jak tak policzylem na oko to taki fajny zestaw wyszedł by ok 5000zl :frowning:

Najśmieszniejsze jest w tej aukcji to