Kino domowe LG LHB645N - problem z internetem

Kilka dni temu zakupiłem owe kino domowe.
Jedną z funkcji jest możliwość podłączenia się do sieci poprzez kabel ethernet.
Tak też zrobiłem. Jednak jakość internetu jest gorsza niż mogłem się spodziewać.
Zaznaczam, że internet mam dosyć szybki. Przy pobieraniu nawet 50mb/s.
Na telefonie czy PC (który również jest podpięty do routera kablem) jest również dobrze.
Tylko z tym kinem domowym mam problem. Co prawda łącze się z internetem, ale przy użyciu aplikacji jak YouTube czy Netflix wybrana jest najniższa jakość obrazu. A ten i tak pomimo wszystko się buforuje co kilka sekdund.

Kiedy odpalam Netflix na telefonie i używam opcji screen mirroring to Netflix działa bez zarzutu. Natomiast z YouTube jest ten sam problem co na kablu. System ten nie posiada WiFi. Jedynie Ethernet lub Bluetooth.

Próbowałem 4 różnych kabli ethernet i wszystkich portów na routerze i niestety bez zmian.
Czy możliwe, że to kino domowe jest po prostu wadliwe?

Jak coś, to posiadam również TV LG, ale nie jest to smart TV, Tak czy siak, interenet powinienem używać bezpośrednio z odtwarzacza, który pod router jest podpięty.

Te kino domowe ma sieciówkę w standardzie 100Base-TX, czyli do 100Mbps (12,5MB/s).
Realnie pewnie jeszcze mniej.

Internet działa jak najlepiej kiedy korzystam z Netflix. Jest idealnie.
Jedyny problem jaki mam to z YouTube. Tak, jakby aplikacja była wadliwa.

Może tak być. Google stosuje różne wersje aplikacji do różnych urządzeń.
Czasami u niektórych aktywuje funkcje eksperymentalne, które potrafią napsuć krwi. Z jakością ich aplikacji na urządzenia, które nie mają Androida jako system też jest różnie.
A reklamy na YT na tym kinie domowym też Ci buforuje? (czy tylko właściwy materiał wideo)