Mam taki problem, że usługa KIS ciągle wyłącza się i muszę wchodzić w Ustawienia-Dostępność-Usługi - KIS i ją włączać.
Myślałem, że ten KIS się będzie uruchamiał przy starcie systemu i nic tego nie wyłączy.
Samsung Galaxy J3 2016
Mam taki problem, że usługa KIS ciągle wyłącza się i muszę wchodzić w Ustawienia-Dostępność-Usługi - KIS i ją włączać.
Myślałem, że ten KIS się będzie uruchamiał przy starcie systemu i nic tego nie wyłączy.
Samsung Galaxy J3 2016
Czy ciężko zgłosić problem do Kaspersky? Może to być bug w ich oprogramowaniu i my nie będziemy mogli pomóc. Skontaktuj się najpierw z nimi.
Zgłoszone ale sensownej odpowiedzi nie ma.
Ten KIS może pracować chyba offline?
Ja korzystam tylko sporadycznie z WI-FI czasami z transmisji danych do nawigacji.
Pracuje, bo skanować offline możesz. Ale aktualizacja baz wirusów, to i tak z Internetu trzeba. Odpowiedź jest jaka jest, ponieważ nie ma typowej receptury na pomoc w twoim problemie i może suport Kaspersky będzie wiedział czy to globalny błąd i czy wymaga poprawki czy coś tylko u ciebie nie tak.
Przeinstalowałem ten KIS i teraz pojawił się pasek Urządzenie jest chronione i dostępność usługi jest włączona. Zobaczymy na jak dugo.