KitKat dla Samsunga S3 od Play?

Cześć,

Czy ktoś wie czy “szanowana” sieć Play planuje wprowadzić swoją wersję aktualizacji androida 4.4 dla Samsunga galaxy S3 (wersja LTE)?

Soft wyszedł pare miesięcy temu i prawie polskie sieci oferują aktualizacje samsungów (np. T-mobile). Kupując telefon miał być bez brandu… ale po włączeniu okazał się brand od Play… Aby gwarancja była ważna (mam jeszcze rok) jestem skazany na aktualizację od Play’a.

Wiec ktoś czy wogóle będzie ta aktualizacja?

Przecież masz stockowego androida 4.4 na LTE, po którym nie tracisz gwarancji.

http://forum.android.com.pl/f974/xeo-i9305xxufnj1-kitkat-na-i9305-dyskusja-469349/

Z tego co widzę na Sammobile - 22.10.2014 wyszła aktualka 4.4.4 ale dla niebrandowanych telefonów w Polsce. 

Do telefonu można wgrać dowolne oprogramownaie i nie traci się gwarancji!

 

Gwarancja udzielona na sprzęt nie może być wstrzymana z uwagi na zmianę oprogramowania.

Aby producent mógł odmówić realizacji naprawy gwarancyjnej, musi udowodnić, że do usterki doszło z wini użytkownka, który zmienił oprogramownaie.

 

Wiadomym jest, że zmiana oprogramownaia nie spowoduje szybszego zużycia się przycików, ekranu, czy innych podzespołów.

To samo tyczy się rootowania telefonu.

 

Wiem o tym dlatego, że na SGS 4 mini miałem problem z zasięgiem. Telefon miał zmieniony soft i przeszedł gwarancję bez problemu.

Powiem ci tak… Większość telefonów z serwisu lokalnego trafia do serwisu regenersis w Jankach (Waw), a tam tak kombinują aby zrzuć całą winę na użytkownika i odmówić naprawy telefonu. Dokładnie rok temu wyszła aktualizacja do S3 od Play. Pobrałem ją przez OTA i uwalił mi się telefon. Poszła płyta główna (jak się później okazało). Pobrałem i zainstalowałem brandowy  soft Play z sammobile i niestety nic to nie pomogło. Serwis w Waw oznajmił, że była ingerencja w oprogramowanie. Po odebraniu telefonu widniał status unofficial. Po objechaniu samsunga na fanpage serwis ponownie przyjął telefon i naprawił mi sprzęt przywracając też gwarancję. Także jestem teraz bardzo mocno wyczulony na zabawy z softami. Po prostu szkoda gwarancji… ale nie zmienia to faktu, że Play dał dup**y i wypuścił wadliwą aktualizację.

Powinno być prawnie jasno zaznaczone, że użytkowni ma PRAWO do wgrania czystego softu MAJĄC przy tym pewność że wszystko z gwarancją będzie  w porządku. Co użytkownik na forum to inne jest zdanie na ten temat i sam już nie wiem… Może ktoś przytoczyć jaki paragraf odnoście gwarancji w książeczce od Samsunga? Niestety swoje papierki wyrzuciłem przy przeprowadzce :confused:

To w dalszm ciągu nie zmienia faktu, że zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie UE, masz prawo do gwarancji na sprzęt. Producent musi udowodnić powstanie usterki z Twojej winy. To tak jak producent roweru odmówiłby wymiany pękniętej ramy, bo zmieniłeś kolor siodełka…

A gdzie miałeś telefon na gwaranjci? W swoim loklanym serwisie czy w serwisie regenersis w jankach?

Telefon oddawałem na gwarancję do miejsca, w którym go kupiłem.

Z tego miejsca szedł według wskazań. Nie wiem gdzie był, ale na pewno nie naprawiali go MediaMarkt :slight_smile: