Klient JPK 2.0 nie widać okna rejestracji Windows 10

Witam,
Z góry przepraszam jeżeli temat, który założyłem jest w miejscu nieprawidłowym. Proszę wówczas o zmianę miejsca tematu.
Z racji zmian w rozliczeniach przedsiębiorstw jak zapewne już wiecie Ministerstwo Finansów wprowadziło obowiązek rozliczania co miesięcznego przez specjalny program Klient JPK 2.0 Pobrałem plik instalacyjny Klienta JPK 2.0 ze strony Ministerstwa Finansów. Pobrałem plik csv oraz graficzną instrukcję opisującą jak instalować i jak wysyłać rozliczenia. Niestety wspomniana instrukcja nie zawiera informacji co zrobić, jeżeli okno rejestracji profilu nie jest widoczne w całości. Tak naprawdę widać tylko lewy górny róg tego okna. Okno logowania widać całe, a okno rejestracji profilu tylko ten fragment. Próbowałem rozciągnąć okno nie da się. Próbowałem rozszerzyć na cały ekran nie da się. Próbowałem zmienić rozdzielczość ekranu. To się da zrobić, ale okno rejestracji nadal jest widoczne w niewielkim fragmencie. Mail techniczny Ministerstwa Finansów milczy mimo moich ponownych 4 ponowień maila. Infolinia informuje, że technicznymi sprawami zajmuje się dział z zakresu technicznego w tym temacie i infolinia nie ma nic do tego. Czy możecie podpowiedzieć, gdzie szukać mam rozwiązania tej sprawy?
Posiadam komputer z Windowsem 10 64 bity rozdzielczość w nim to 3840 na 2160 px.
Jak myślicie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Z góry dziękuję za pomoc.

Spróbować na monitorze 1920x1080 . Jak będzie dobrze , to problem zgłosić temu który ten program napisał .
DPI zmieniałeś ?
Programy ciągle piszą na 96 ppi . PPI Twojego monitora to 4406 dzielone przez jego rzeczywistą przekątną wyrażoną w calach (pixel per inch) .
np. 24" to tak naprawdę 23,6"
4406:23,6=187ppi
Kudy 96ppi do 187 ppi ?
Ot i cały problem !
96ppi to jest przy 1920x1080 i 23" (naprawdę to jest 22,6") 2203:23=96 wtedy czcionka wygląda ładnie i wszystko jest na swoim miejscu !

Kliknij na ikonę programu PPM i wybierz przesuń okno, teraz powinno zostać przyciągnięte do wskaźnika myszki i się z nim poruszać do momentu wciśnięcia LPM. Jeżeli nie pojawia się od tego okna ikona na pasku, to kliknij PPM w puste miejsce na pasku i wybierz opcję ustawienia okien kaskadowo, co powinno przestawić wszystkie okna kolejno zaczynając od lewego górnego rogu ekranu.
Możesz jeszcze spróbować skrótu klawiszowego [win]+[lewa strzałka], albo [win]+[prawa strzałka] który ustawia okno na lewej lub prawej stronie ekranu.

Wielkie Dzięki za szybką pomoc. Zarówno podpięcie pod inny monitor, jak i klawisze [win] i [lewa strzałka] lub [prawa strzałka] rozwiązały problem. Udało mi się zalogować do programu. Jeszcze raz dziękuję za szybką pomoc. Uważam problem za rozwiązany i można temat zamknąć. Pozdrawiam

ps. Autorem programu kto jest nie wiem. Firmuje ten program Ministerstwo Finansów. Kontakt w sprawa technicznych tylko i wyłącznie mailowy. Adres dostępny jest na stronie MF. Kilkakrotnie już posłałem informację o takich niedogodnościach przy pracy z programem w tych rozdzielczościach. Natomiast wydaje mi się, że osoby, które w MF to wdrażają mają obecnie dużo większe problemy niż moja rozdzielczość ekranu :smiley: Pewnie się nieźle pocą. Zbliża się 25 dzień miesiąca, czyli data rozliczeń. A ludziska mają kolosalne kłopoty z wypełnianiem i wysyłaniem rozliczeń. Nie zazdroszczę. Natomiast dzięki Wam udało mi się pozbyć mojego kłopotu. Dzięki.

Niestety pionierzy UHD nie mają łatwo !