Kłopot z partycjami


(Gruchapaul) #1

Robiłem dzis formata ( od nowa dzieliłem dysk na partycje) i mam partycje C F G nie pokolei a nagrywarka i cd rom jest D E da sie to jakoś zmienić. Bo jak mi wyskakuje lista to jest dysk c potem nagrywarka i cd rom a na samym końcu dwie pozostałe partycje. Jak to zmienić bo troche mnie wkurza ten bałagan :frowning:


(boczi) #2

Po pierwsze: jaki masz systrem operacyjny?


(lazikar) #3

Jeżeli masz xp to w Narzędziach Administracyjnych masz opcje zarządzanie Komputerem. Tam znajdziesz Zarządzanie Dyskami, i tam możesz zmienić literę dysku. :smiley:


(Gruchapaul) #4

mam XP PRO spróbuje dzieki


(Zbych ) #5

Sprawdz czy prawidłowo są podłączone teśmy z kontrolerów do napędów i hdd też tak kiedyś miałem, fachowiec który mi modernizował kompa powpinał taśmy jak mu pasowało, po poprawnym podpięci dyski opisały tak jak powinny czyli partycje C D E i napędy według przydziału F G H


(Asterisk) #6

To czemu piszesz :evil:

Kasacja

Asterisk


(Gruchapaul) #7

Udało sie zmienic przez narzedzia administratora ale musiałem wszystko od nowa instaolwac ale wszystko jest juz ok :slight_smile: :mrgreen: