Kłopot z połączeniem/configiem do internetu Linksys WRT54GL

Witam,

jest to chyba moja największa zmora ! :< nie, nie jestem aż takim laikiem, abym google nie umiał używać, ale patrzyłem i nie znalazłem nigdzie konfiguracji tego linksysa, znalazłem konfiguracje starszego, ale to nie to samo ;/. Przechodzac do sedna sprawy, czy ktoś mógłby mnie pokeirować jak dobrze skonfigurować tego routera ? Chce pod niego podłączyć 3 kompy + telefon. Podczas konfigurowania go przez kreator, wyświetla mi się błąd (wybrałem DHCP) ze nei ma połaczenia z internetem, gdy wiem, ze jest, bo na drugim działam z kablem USB. System Vista i net przez kablówkę.

Kaszi33 ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

napisz najpierw jak chcesz podłączyć przez WiFi czy przez kabelek, telefon rozumiem ze bezprzewodowo, a kompy ??

tu masz opis konfiguracji, może ci coś pomoże, problem trochę inny ale zawsze może pomóc

Nie ustawiaj go przez kreator bo to w zasadzie nigdy nie działa ,tylko przez przeglądarke , w przeglądarce wpisz 192.168.1.1 a w oknie jakie się pojawi user admin hasło admin , wcześniej połącz kompa z routerem kablem , po skonfigurowaniu bedzie działało również wifi.

przepraszam, przepraszam, poprawiłem się.

Tak więc, do konfiguracji używałem strony również, i ustawiałem tak wszystko jak podał to ten koles http://tomaszwisniewski.com/linksys-tutorial-konfiguracja-routera/. Robiłem wszystko tak prócz

nad drugim obrazkiem. Nie mam tego w moim konfiguratorze. A podłączałem go zawsze przez kabel do modemu i do kompa tak samo. Czy lepiej klonować maca ? bo ja zarejestrowałem maca tego urządzenia. Aha i jak sprawdzić częstotliwość karty wi-fi w kompie ? bo tam jest chyab 13 klas częstotliwości i czy to może wpływać ? no i czy ma to być usstaiwone na DHCP ?