Kłopot z włączeniem komputera

Otóż 2 dni temu zaczęło mi wyskakiwać okienko, które zatytułowane było System Windows - brak dysku(nie wiem czy na pewno tak ale podobnie, była tam jeszcze treść, której nie pamiętam). Wczoraj dałem szybkie skanowanie w programie DrWebIt wykryło chyba 30 infekcji w tym część to był wirus o nazwie Win32.Sector.16. Dzisiaj dałem pełne skanowanie i wykryło ok. 400 infekcji tego samego wirusa, następnie chciałem zrobić restart ale podczas ładowania się systemu Windows wyskakuje komunikat, że komputer nie może zostać włączony poprawnie(czy coś takiego) i są 4 opcje do wyboru:

-Tryb awaryjny

-Tryb awaryjny z obsługą sieci

-Tryb awaryjny z wierszem poleceń

-Włącz system windows normalnie

Czego bym nie dał znowu się zacina i restartuje i tak w kółko.

Myślę, że usunęło mi chyba jakieś pliki systemowe albo coś. Jak będziecie dawać jakieś instrukcje to tłumaczcie “powoli” bo jestem zielony :frowning:

Aha i mam pytanie czy wyłączenie przywracania systemu na wszystkich dyskach jest ważne, jeśli tak to dlaczego?

Za odpowiedź na wszystkie pytania z góry dziękuję

(Proszę o wypowiadanie się ludzi, którzy się na tym znają, ponieważ nie chcę popsuć sobie komputera jeszcze bardziej)

EDIT:

zapomniałem dodać, że miałem również zablokowany dostęp do menadżera zadań i rejestru(pisało np. menadżer zadań został wyłączony przez administratora).

Aha i mam pytanie czy wyłączenie przywracania systemu na wszystkich dyskach jest ważne, jeśli tak to dlaczego?

PRZYWRACANIE systemu masz po to,że jak coś zle jest z systemem to przywracasz system do poprzedniej dobrej konfiguracji,czyli np. wgrałeś coś powiedzmy 23 lutego i system zle działa to właśnie robisz przywracanie systemu z ostatnią dobrą konfiguracją czyli np z dnia 22 lutego.

NARAZIE sobie nie wyłanczaj przywracania systemu bo to czasem ratuje cały system

przeskanuj tym http://www.eset.pl/onlinescan

eeeeeeeee…