Kłopoty z odinstalowaniem windows media player 11

Witam do tej pory oglondajac tv w necie kozystalam z WMP11 i bylo ok .Teraz mi nie dziala nie wiem dlaczego .Kiedy probowalam wgrac nowego to wyskoczyl błąd i nie da rady zainstalowac . Moze ktos wie czy jest jakis inny program na ktorym bede mogla oglondac tv w necie __???

Prawidłowo odinstaluj

http://www.searchengines.pl/Windows-Med … 84671.html

http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=72937

ASTI: spróbuj przeinstalować WMP, jak napisał user “Chillout”, pierw prawidłowo odinstaluj.

Teraz to zes mnie zastrzelil :slight_smile: ja w tych sprawach to jestem zielona . namiar na tego Wmp dostalam z pewnego forum od goscia . Nie mam pojecia o systemach i tych innych rzeczach zwiazanych z kompem no z kolorem zielonym mi do twarzy :slight_smile: Chce sie tylko zapytac , bo jak probuje wgrac ponownie tego wmp to wyskakuje komunikat zeby jakas funkcjie wlonczyc przywracania systemu … jakos tak . A ja nie wiem co mam zrobic , wiec dla mnie prosciej i bespieczniej jest wgrac jakis inny program , w ktorym tez bedzie mozna oglondac tv w necie .

Dobre Programy>programy> multimedia>odtwarzacze programów TV i radia, morzesz coś wybrać jak nic nie zwojujesz z wmp.

nikt nie wątpi że z zielonym Ci do twarzy, może skorzystaj z pomocy kolegi :wink:

jeśli znów sama postanowisz to zrobić to przywracanie systemu wyłączysz w:

Start > Panel sterowania > System > zakładka “przywracanie systemu” > zaznaczasz przy “Wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach” > OK

Dzieki za odpowiedzi nie spodziewalam sie tak szybko :slight_smile: ale po przeczytaniu postu jak poprawnie odinstalowac wmp to sie zrobilam czerwona :oops: ze wstydu chyba musze kogos poprosic o pomoc zeby mi to wszystko zrobil .Dzieki jeszcze raz :slight_smile: Takie forum to nie dla mnie nie rozumiem podstawowych znaczen nie bede zawracac juz glowy .Czesc :smiley:

ASTI , Proszę o zmianę tytułu na bardziej konkretny.

Użyj opcji zmien.gif