Kod 28 Kontroler magistrali zarzadzania systemem hp

Witam mam problem posiadam komputer hp pavilion dv6772eg i niemoge znalezc sterownikow do KONTROLER MAGISTRALI ZARZADZANIA SYSTEMEM oraz KOPROCESOR automatycznie nic nie znajduje a producent jest nie znany instalowalem juz kolejno wszystkie sterowniki z strony hp ale to tez nic nie dalo. Jestem laikiem w tych sprawach co umialem to zrobilem jak widac nie wiele umiem. gdyby ktos mi mogl pomoc bylbym wdzieczny. tylko mi to trzeba tlumaczyc wszystko jak dziecku. z gory dzieki pozd.

Pobierz program Everest Ultimate Edition.

Otwórz program -> Komputer -> Podsumowanie -> spisz informację z pozycji:

-> Mikroukład płyty głównej

niestety ale wciskam pobierz i nic chyba jestem skonczonym kretynem. stworzonym do placenia za wszystko co mi sie zje… w kompie.

Spróbuj pobrać inną przeglądarką.

udalo sie sciagnacc EVEREST fire foxem MIKRO UKLAD PLYTY GLOWNEJ nVIDIA MCP65M, AMD Hammer zrobilem uaktualnienie sterownikow laptop kupilem w niemczech wiec wybralem niemiecki choc nie wiem czy to ma znaczenie no i wyskoczylo okno Program instalacyjny NVIDIA nie moze znalezc sterownikow zgodnych z aktualnym sprzetem. Program instalacyjny zakonczy prace. Sorry ze mecze ale nie wiem co dalej

jacentyhh ,

Proszę poprawić pisownię w tytule tematu i w opisie problemu. W celu edycji swojego posta proszę skorzystać z przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

jacentyhh , pobierz i zainstaluj ten sterownik do chipsetu płyty głównej.

Po zakończeniu instalacji uruchom ponownie komputer.

dzięki seba86mu nie wiem czy akurat ten sterownik pomógł bo równocześnie zainstalowałem aktualizacje z hp, w każdym bądź razie w chwili obecnej

przy ikonie inne w menadżer urządzeń mam nadal znak zapytania i wykrzyknik przy koprocesor. mianowicie kontroler magistrali zarządzania systemem nie pojawia się już wcale. nie mam pojęcia co z tym można zrobić czy jest to ważne i ewentualnie gdzie mogę szukać jeszcze pomocy. z góry dziękuje za wszelkiego rodzaju pomoc.