Kodak LS 753 - proszę o opinię i nietylko!


(system) #1

Oto corpus delicti:

http://www.cyfrowe.com.pl/index.php/,details,id_pr,130.html

Cena w Tesco to 599 zł!

Może jest cos lepszego w tej cenie?

Ale interesuje mnie jeszcze jedna ważna rzecz, która jest luźno związana z prezentowanym aparatem.

Chodzi mi o poradę, czy lepiej kupić aparat z wmontowanym akumulatorem, czy taki gdzie można załadować paluszki?

Orientuje się, że fabryczny akumulator jest lepszy o niebo od paluszków, ale w razie awarii to będzie (chyba) wielki problem a paluszki można dostać wszędzie.

Jak to właściwie jest, bo tylko ta wątpliwość wstrzymała mnie od zakupu tego aparatu.

Dziękuję z góry za wszelkie porady i sugestie.


(Zbych ) #2

Z opisu wynika że podany przez Ciebie aparat nie ma na stałe wmontowanego akumulatora , http://www.e-cyfrowe.pl/aparaty/king-klic-5000-kodak-klic-5000-akumulator-p-1091.html jest to wymienny akumulator , tyle tylko że troche małej pojemności , i zapewne zbyt dużo zdjęć zwłaszcza z użyciem lampy na jednym załadowaniu nie wykonasz , i przydałby sie zapasowy akumulator a to dodatkowy wydatek, aparat za tą cene nawet przyzwoity tyle tylko że to tesco , takie hipermarkety troche dziwnie interpretują gwarancje w takich sklepach prawie nigdy nie otrzymasz gwaracji producenta a jedynie sklepu a z tym jest różnie , i należy ją dokładnie przeczytać przed zakupem sprzetu , żeby sie nie okazało że aparat posiada roczną lub dwuletnią gwarancje ale nie od momętu zakupu tylko od dnia produkcji sprzetu , po drugie takie sklepy przewarznie sprzedają sprzęt okrojony ( bez kabelków i dodatkowych akcesoriów)


(Gk88) #3

j.w. - wbudowany akumulator - dobry poki sie nie okaze ze nie masz gdzie podpiac wtyczki… a czasami (w sklepach typu TESCO najczesciej) sa to akumulatory o malej pojemnosci (j.w.)

a akumulatorki w paluszkach :slight_smile:

kupic mozesz dobre, z ładowarką, pojemne - i bedziesz mial luksus :slight_smile: bierzesz zapasowe dwa w kieszen i sie nie martwisz ze aparacik przestanie błyskac :slight_smile:

moim (subiektywnym) zdaniem lepszy jest aparat na akumulatory AA (tzw. paluszki)

EDIT: uprzedzając pytanie:

pojemność akumulatorków jest mierzona w mAh (mili ampreo godziny)

akumulatorki poniżej 2000mAh sa… niezadowalajace jesli chodzi o aparat… 2500 wzwyż - jak najbardziej :slight_smile: z tym ze większe są juz droższe :?


(system) #4

No to już coś więcej wiem.

Byłem raczej pewny, że akumulator fabryczny jest lepszy a Wy twierdzicie, że wręcz odwrotnie.

To teraz zabiliście mi ćwieka.

Co do kabelków to spoko.

USB, AV-Audio i TV-out jest niby w komplecie

Dzięki za informacje!

Z tego linku co podał Zbych, to jest istne barachło, jeśli podana przez Ciebie informacja jest miarodajna.


(:: MARIO ::) #5

moj Canon A95na aku 1300 zrobil moze z 10 zdjec, z czego polowa z lampą ;]


(system) #6

No i stało się, po pobieznej analizie stron typu http://www.recenzja i jemu podobnych doszedłem do wniosku, że za tą cenę jest to całkiem przyzwoity amatorski aparat.

A więc jestem posiadaczem tegoż, a teraz okaże się czy pechowym, czy szczęśliwym?

Złączono Posta : 01.03.2006 (Sro) 16:50

Oto zdjęcia zrobione tym aparatem.

00001657fy.th.jpg

00001009ip.th.jpg

Jestem bardzo zadowolony, bo robi też znakomite filmy (jak na aparat foto) w rozdz. 640x480 z dźwiękiem.

Napisałem nowego posta, aby uświadomoć, że obawy co do akumulatora i jego możliwości były niepotrzebne.

Wytrzymuje 250-300 zdjęć.