Kolejność instalowania sterowników Acer

Witam, mam problem z kolejnością instalacji sterowników już raz zrobiłem to nieumiejętnie co spowodowało wolniejsza prace komputera.

Zwracam się z prośbą o podanie prawidłowej kolejności instalacji sterowników jak i które warto zainstalować a których nie warto. 

 

Notebook: Acer Aspire 5745G

Windows 7 64-bit

Sterowniki:

http://imageshack.com/a/img823/7573/a1gw.png

http://imageshack.com/a/img547/1962/b8fl.png

  • system

  • sterowniki do płyty głównej

  • sterowniki do kart grafiki

  • sterownik dźwięku

  • reszta kolejność dowolna

 

I instaluj to co Ci jest potrzebne i masz niezainstalowane w menadżerze - reszta może pracować na sterach systemowych. Dopiero jak są problemy to się kombinuje.

“JNJN” niestety aż tak dobrze się nie orientuje na sterownikach… Mógłbyś mi dokładniej napisać które to? z góry dziękuje :slight_smile:

Laptop może mieć różne podzespoły i trzeba to sprawdzić w opisie laptopa powinno być lub trzeba podać identyfikatory sprzętowe.

 

Na pewno:

 

  • chipset - po instalacji restart

  • audio

  • LAN

  • resztę musisz zidentyfikować, opis na laptopie lub identyfikatory.

 

 

Jak będzie działać karta sieciowa, możesz użyć tego narzędzia:

 

http://global-download.acer.com/GDFiles/Application/Application/Application_Acer_1.02.3502_W7x64W7x86_A.zip?acerid=634698959199582896&Step1=NETBOOK,%20CHROMEBOOK&Step2=ASPIRE%20ONE&Step3=AO722&OS=ALL&LC=pl&BC=ACER&SC=EMEA_20

 

 

 

EDIT:

 

Oczywiście sterowniki pobierasz do systemu 7 64 bitowego.

 

I jeszcze zasada: jak jest jeden sterownik w wykazie, to jest do Twojego sprzętu, gorzej jak są dwa lub trzy np: tak jak do karty WIFI Lan?

Ok wiec instaluje jako pierwszy “Chipset Driver” po czym “Audio Driver” i “LAN Driver”… a potem? jak wchodzę przez menu start to aktualnie nie wyświetla mi się żaden żółty wykrzyknik a podany program nie wyszukuje mi żadnych sterowników… Chciałbym już mieć uszykowane te programu przed formatem.

 

 

 

http://imageshack.com/a/img839/3641/0ge4.png

 

Czyli OK.

 

Ewentualnie jakby jakieś urządzenie robiło problem, to napiszesz.

Wszystko poszło pomyslnie… “JNJN” dziekuje za pomoc. Temat uważam za zamknięty :slight_smile: