Kolejny problem z Ukash


(Kamilwasz) #1

Mam ten sam problem co poprzednicy.

Oto logi:

OTL

http://www.wklej.org/hash/e7f083781cf/

Extras:

http://www.wklej.org/id/787955/

Proszę o pomoc


(Acorus) #2

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Kamilwasz) #3

Raport:

http://wklej.org/id/787983/

OTL:

http://wklej.org/id/787985/

Wszystko działa, dziękuję za pomoc :smiley:


(Acorus) #4

Odinstaluj DealPly.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner z funkcji Delete

Wyłącz i włącz przywracanie systemu.

http://www.searchengines.pl/Czyszczenie ... 41981.html

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check

analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.


(Kamilwasz) #5