Komp do 1500zl Warto taki kupić?


(Ozzi91) #1

Złożono mi takiego kompa...

Plyta: gigabyte ga-m55s-s3 nforce 550 socket am2 (pcx/dzw/glan/sata/raid/ddr2)

Procesor: athlon 3500 box am2 jednordzeniowy

Karta: Gigabyte 7600GT 256mb Silent pipe

1gb ram goodram z taktowaniem ok 600 (nie wiem ile dokladnie chyba 633)

Mam zasilacz, napedy, bardzo stary dysk okolo 5 lat.

Czekam na porady czy kupić takiego kompa czy nie i jeśli nie to jakie inne części. Mam 1500zl.

I jeszcze jedno. Może polecicie mi zasilacz do około 60zł?


(Szczodzik) #2

według mnie to za 1500 zł sie opłaca taki komp miec:)


(Kowalik2000) #3

a może procek lepiej wziąć już dwurdzeniowy np. Athlon 64 X2 3600+??


(P@zik) #4

Owszem opłaca sie :slight_smile:

Zasilacz wymień na nowy i dysk twardy również, wtedy będziesz miał większy komfort pracy, bo dysk będzie szybszy oraz bardziej wydajny...


(Ozzi91) #5

Niestety brak funduszy nie pozwala mi kupic dysku :stuck_out_tongue:

A jesli chodzi o dwurdzeniowy to nie chce. Wole jednordzeniowy 3500 niż dwurdzeniowy i 3600. zaoszczędzę około 50zł.

AAA. Może mi ktoś poleci jakiś dobry zasilacz do tego kompa do maks 60zł?


(Tezarrus) #6

nie za taką kasę to ja bym wziął tego athlonika co wyżej. albo nawet 3000+ bym się zadowolił. ceny trochę miej, można zaoszczędzić i w przyszłości dołożyć do nowego dysku. :]


(Dede 12) #7

Fortron MDN® 350W z allegro ~60 zł lub THA-P ~80zł


(system) #8

NIe kupuj tego kompa

Plyta Abit KN9 AMD AM2 NVIDIA nForce4 Ultra ATX 255zl

http://www.morele.net/?pg=product_info& ... ame&dspl=p

AMD 3600+ BOX Athlon 64 X2 AM2 375zl

Good Ram 1GB DDR II PC 667 1GB 245

Sapphire Technologies X1650XT 256M 128BIT GDDR3 Dual DVI-I TVO Bulk Radeon X1650 PCI-E 475zl

http://www.morele.net/?pg=product_info& ... ame&dspl=p

zasilacz z innego sklepu

zasilacz Amacrox Warrior AX450-PNF 179zl

http://zenfist.pl/pID/1026.htm

1529zl

tamtemu sklepowi podziekuj,