Komp glosno chodzi


(Devildevil4) #1

otuz mam problem gdy włanczam kompa chodzi cicho ale po jakims czasie około10 min. wyje ze nie idzie wytrzymac przysluchiwalem sie i słysze ze to tam gdzie procek co moze byc przyczyna ????


(:: MARIO ::) #2

automatyczna regulacja obrotów wiatraka w stosunku do nagrzania sprzetu :wink:


(Michal Kolatek) #3

Przeczyść z kurzu i przesmaruj wentylator tylko nie smaruj masłem :lol: .


(Canaletto) #4

To go wyłącz :rotfl:

Podaj konfigurację sprzętową i temperatury :wink:


(Devildevil4) #5

czyscilem powietrzem spreżonym a smarowac raczej niebede bo mam go na grawancji wole oddac im sami niech robia


(Canaletto) #6

W takim razie daj im peceta. Niech się męczą :smiley:


(Devildevil4) #7

dac im mojego pecka :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :-x muj znajomy tez mial podobny problem okazalo sie uniego ze sie procek jara


(chudy ed) #8

Uważaj żeby nie uciekł ci cichaczem... 8)

A czemu nikt tutaj nie pomyślał że może przy szybszych obrotach wiatraka moze łożysko szwankować,hę??


(Bażant) #9

No to jak najbardziej oddaj go na gware, ich psim obowiązkiem jest wymienić, to oni skladali kompa i oni odpowiadają za jego prawidlowe dzialanie :!:

Sprawdź temperatury np.: everestem ;]


(system) #10

A jak tam zasiłka... Klasyczny standart za 50zł ( zazwyczaj takie dają z kompem ) czy zażyczyłeś sobie coś droższego. Podaj temperatury podzespołów. Możesz je podać za pomocą SCREENA z programu Everest. Wklej tutaj screena i potem będziemy się zastanawiać :wink:.


(Tommekx) #11

Co uważasz za ten standard? Megabajt, Tracer, Codegen czy może coś innego?


(system) #12

standart uważam zasiłkę bez firmy, albo coś raczej mniej znanego. Zazwyczaj jak się kupuje kompa i nie wspomni o zasilaczu dają coś najtańszego ( przynajmniej jest tak w większości przypadków ), dlatego pytam jaki zasilacz.

Obawiam się, że coś jeszcze tańszego...


(Devildevil4) #13

poszłem z kompem do nich okazało sie ze mario ma racje nagrzewa sie i wiatrak przyspiesza obroty dokupilem dodatkowy wiatrak i juz oki wszystko ale mnie zdziwilo ze asz tak przyspieszyl i tak wył po tak krutkim czasie a niepowiem w pokoju mam goraczke przez caly dzien slonce nadaje centralnie w moje okna nie idzie wytrzymac i to przyczyna


(Seba 18) #14

Jak ci tak bardzo przeszkadza to wymontuj wentylator :mrgreen: ale potem nie dziw się że ci sie komp zjara :mrgreen: :smiley: :stuck_out_tongue: