Komp i Wieza


(Szymon651) #1

jak mam podłaczyc wieze pod kompa tzn chodzi mi o to gdzie mam podlaczyc kabel który łączy wieze i kompa.....no i pod jakie wejscie podłaczyc ten kabel przy wiezy


(Bary1986) #2

DO karty dzwiekowej w wejscie tak jak glosniki czyli to zielone, a jesli chodzi o wieze to zgdonie z kolorkami podlacz te chinche...wejsc powinienes miec gdzies z tylu albo z boku wiezy

Poczytaj

http://www.djworld.pl/nuke/html/modules.php?name=News&file=article&sid=75

POzdrawiam,


(Tomek) #3

Sam mam podłączona wieże do kompa :wink: Po pierwsze musisz mieć 'czincza' [nie wiem jak to sie pisze :wink:] Podłączas czincza do wieży na AUX IN [dwa wejścia na wiezy] i do kompa [jedno wejście]. Do kompa podłączasz tam gdzie masz karte muyczną [ja tak mam] Są tam 3 wyjścia - na mikrofon, na cos jeszcze i na coś jeszcze [nie chce mi sie wyciągać kompa :wink:] Dajesz na wiezy opcje AUX i syćko gra! ;D

Za wszelkie błędy i niejasności sorki :wink:


(Szymon651) #4

a słyszałem ze mozna podlaczyc kabel do wejscia od słuchawek(wieza) i wejscie do mikrofonu(komp) i tez bedzie działac czy to prawda ?


(Bary1986) #5

Nie wiem pierwsze slysze, mozesz sprobowac napewno nie ryzykujesz spaleniem sprzetu


(Szymon651) #6

No własnie próbowałem i nic :? pewnie to byla jakas sciema :? przy wiezy nie mam zadnych dodatkowych wejsc wiec chyba nie podłacze wiezy pod kompa


(McDracullo) #7

A co ty chcesz zrobić?? Bo w ten sposob ktory tu przedstawiles to mozesz zgrywac plyty/kasety/radio z wiezy na kompa....


(Bary1986) #8

Jesli nie masz wejsc no to masz pecha...napisz jaka masz wieze moze ona ma wejscia ale sa jakos ukryte :smiley:


(Szymon651) #9

To jeest wieza która dostałem na komunie.Wuja kupił mi ja niemeczech.Jest ona firmy RADIOTONE dostałem ja jakies 7 lat temu ale jest to sprzet bardzo dobry mimo swojego wieku jest bardzo popularny


(Bary1986) #10

Jesli nie ma wejsc to moglbys je sobie dorobic ale trzeba znac sie troszke na elektronice no i trzeba umiec trzymac lutownice...no ale potrzebowal bys do tego schematu tej wiezy i to calkiem dokladnego :frowning: wiec raczej odpada

Zastanawiam sie czym nie mozna jakos bezposrednio pod glosniki sie podlaczyc ale chyba nie, pomysl nad tym jeszcze


(Szymon651) #11

jak bym mniał schemat i instrukcje to bym sie podjoł próby bo w lutowaniu jestem dobry wiec nie powinno byc problemów ale nie mam pojecia co gdzie zlutowac :?


(Bary1986) #12

Napisz dokladnie producenta wiezy i model moze cos sie znajdzie


(Pzontek) #13

a wieża ma może jakiekolwiek wejście (line in) ?? np. na mikrofon, gramofon (te starsze) jesli ma to podłączasz kabel do wieży tam gdzie mikrofon, a drugi koniec do kompa tam gdzie jest wyjście (line out) najczęsciej kolor zielony. Możliwe jest że wieża ma nistandardowe wejscie na mikrofon wtedy bedzie trzeba pokombinować z przejściówką,

Jak masz cyfraka zrób zdjęcie wieży (tylniej ścianki z wejsciami, wyjsciami) wszystko da sie podłączyc ja 30letnią unitre ostatnio podłączyłem do kompa i działa :wink:

Ps.

niestety to nie bedzie możliwe bez wzmacniacza czyli wieży :wink: same głosniki niestety nie grają a wzmacniasz w kompiejest kiebski do takich celów


(Neone1) #14

jezeli ta wieza to jakas tania zgrzewka to moze nie miec wejscia!! jak ma to tak jak koledzy mowia do wyjscia w wierzy 2xczincz a wejscie w kompie na minijack(stero) w zieloną DZIURKĘ :lol:


(fiesta) #15

Coś "pikćkałeś" w tym opisie.

W większości kart dźwiękowych nawet tych ze średniej półki sygnał z wyjścia audio pobierany jest poprzez wtyk

mini jack stereo

jakiego schematu wieży ??

przecież jest to standardowy kabel mini jack stero -----> dwa razy chinch

kabel_stereo_minijack_na_2x_chinch.jpg

A tu masz jak to zrobić (trochę topornie ale innego nie znalazłem)

20040219145616.gif


(Szymon651) #16

Fiesta ale chodziło mi jak bezposrednio podlaczyc te czincze pod kompa bo nie mam wejsc :? przy wiezy i tego schemat chciałem


(Philips Piotr) #17

w wiezy podłącz tym kabelkiem co dał fiesta pod gramofon (o ile takowy masz) ja tam mam polskego technica DIORA (wieza stara jak świat ale jara) i jest good do tego kolumienki 120Wat i gra az miło.


(fiesta) #18

A jakie masz wejścia przy wieży ??


(:: MARIO ::) #19

jeśli niemasz wyjścia AUX lub Video to niepocharcisz :?

ale istnieje jeszcze jeden myk, kupujesz specjalna kasete(ok.20zł) , która ma podlutowane kable by po naciśnięciu play stykały sie one z glowicą sprzetu rtv, po drugiej stronie kabla jest mini jack, wpinasz w kompa :slight_smile:

btw: sam mam odtwarzam dzwiek przez wieże :wink:


(Philips Piotr) #20

wyjście na dyskofon (tak to kiedyś sie nazywało) musi miec tak jak pisałem ja mam dość wiekowy zestaw jeszcze made in poland i mam takie coś. Tylko ze ja mam "technika" a kolegoa nie, wiec....moze nie miec ale niech sprawdzi, a najepliej niech da screna z wejsciami i wyjściami wieży.